וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון קיוסטר מונה למאמן דטרויט

"עבודה קשה תהיה המפתח שלנו להצלחה", אמר המאמן בן ה-54, ששימש כעוזרו של מייק בראון בקליבלנד בעונה שעברה

מאז פיטוריו של מייקל קרי עמל ג'ו דומארס, הג'נרל מנג'ר של דטרויט, על הבאת מאמן בעל שם שיחליפו על הקווים, אבל אחרי שנתקל בסירוב מדאג קולינס ומאייברי ג'ונסון, שלא התלהבו מהאפשרות לנטוש את כס הפרשנים בטלוויזיה לטובת הקבוצה המתחדשת של הפיסטונס, נאלץ דומארס לבחור בעוד מאמן חסר ניסיון.

הערב (חמישי), הודיע דומארס על החלטתו הרשמית שהסתמנה עוד בימים האחרונים, כשמינה את ג'ון קיוסטר לתפקיד המאמן. קיוסטר בן ה-54 שימש כעוזר מאמן הפיסטונס בעונת האליפות שלהם ב-2004 תחת לארי בראון, ומילא את תפקיד עוזר המאמן גם בבוסטון, פילדלפיה, ניו ג'רזי ואורלנדו לפני שהצטרף לפני שנתיים לצוות של מייק בראון בקליבלנד, שם הופקד על ההתקפה של הקאבס.

"במשך השנים האחרונות הקריטריון להצלחה היה להגיע לגמר", אמר דומארס במסיבת העיתונאים בה הציג את מאמנו החדש. "לא נציב אקדח לראשו של ג'ון, אבל כרגע אנחנו מחפשים להחזיר את המועדון לכיוון הנכון". לגבי הפיטורים של מייקל קרי, וההחלטה למנות במקומו מאמן חסר נסיון נוסף, הוסיף הבעלים של הפיסטונס: "אמרתי למייקל שלא היה הוגן לשים מאמן כל כך חסר נסיון בתפקיד הזה. ג'ון ראה הרבה יותר ב-19 השנים שלו בליגה משלקרי היו הזדמנויות לראות".

"אין נוסחת פלא, הפילוסופיה שלנו תהיה לעשות את הדברים בצורה הנכונה. עבודה קשה תהיה המפתח להצלחה שלנו", אמר חתן השמחה עצמו לתקשורת. "אני מגיע למקום בו ישנם הרבה אנשים שאני מכיר ובוטח בהם. בשנה האחרונה אמנם התעסקתי בעיקר בהתקפה, אבל אני עדיין מבין כי ההגנה היא זו שמביאה אליפויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully