וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "גם השנה ברצלונה תנצח באל קלאסיקו"

ליאו מסי מסרב להתרגש ממסע הרכש הגרנדיוזי של ריאל מדריד ומבטיח עוד ניצחון ב'אל קלאסיקו' מול היריבה המושבעת

הצגתו הגרנדיוזית של כריסטיאנו רונאלדו בסנטיאגו ברנבאו הכניסה את ריאל מדריד לאופוריה, אבל בברצלונה מסרבים להתרגש ממבול הכוכבים שנחת הקיץ במדריד ומאמינים שהיתרון בקרב הגדול על הכתר הספרדי יהיה שלהם גם העונה. ליאו מסי, שראה את יריבו על תואר שחקן השנה מגיע ליריבה המושבעת של קבוצתו, לא נשמע מוטרד מהחגיגות בבירה.

"אני דואג רק לקבוצה שלי", אמר מסי השוהה בלוס אנג'לס. "אני יכול להצהיר ללא ספק שברצלונה היא הקבוצה הכי טובה בעולם, יש לנו שחקנים גדולים ולכן זכינו בטרבל. היינו נפלאים בעונה שעברה ואנחנו מקווים להמשיך כך גם העונה, או לפחות לחזור על חלק ממה שהשגנו".

"אם כמה מהשחקנים שהוזכרו בתקשורת כמועמדים להצטרף אלינו יגיעו לבסוף, תהיה לנו קבוצה אפילו טובה יותר, וחשוב לנו להתחזק", אמר מסי ופירט: "אני מקווה שמסצ'ראנו יגיע, יש לי איתו שילוב טוב מאוד על המגרש. האיכויות שלו ידועות לכולם, וכך גם לגבי ססק פברגאס. שחקנים גדולים כאלו תמיד יתקבלו כאן בברכה ויוכלו לתרום מיד".

לגבי ההתחזקות של ריאל אמר מסי: "קאקה הוא שחקן עם המון איכויות, אבל ייקח לו זמן להתאקלם בספרד. גם הוא וגם רונאלדו שחקנים פנטסטיים שיתנו לריאל המון. ה'אל קלאסיקו' יהיה מדהים השנה, אבל כן - גם הפעם ברצלונה תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully