וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל ראשונה ברשימת ההמתנה ליורוקאפ

הקבוצה הצפונית תחכה לפרישה של אחת מקבוצות המפעל כדי להחליפה. קופל: "צריך להעריך את המאמצים שנעשים כאן"

סיכוייה של הפועל גלבוע/גליל עליון לשחק בסופו של דבר במפעל היורוקאפ עדיין קיימים למרות שהקבוצה לא תוגרל למשחקי המפעל שיערכו יותר מאוחר היום. בפגישה שנערכה אמש בין מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומיאו, יו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל והמנכ"ל עדלי מרכוס, יידע ברתומיאו את השניים כי גלבוע/גליל לא תוכל להיות מוגרלת אך תהיה הראשונה ברשימת ההמתנה למפעל. במידה ואחת הקבוצות תפרוש לבסוף מהמפעל, תיכנס גלבוע/גליל לשלב הבתים או לשלב המוקדמות, בהתאם לקבוצה שפרשה. הודעה סופית תקבל הקבוצה רק בחודש אוגוסט.

"למרות אי הנוחות שנגרמה לנו עד כה, הרי שצריך להעריך את המאמצים האין סופיים שנעשים כאן כדי לשלב את גליל", אמר מברצלונה יו"ר המנהלת אבנר קופל, "על ידי מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברטומאו, שמוכיח שיש רצון אמיתי לעזור ולפתור את הבעיה שנוצרה ואנחנו סומכים עליו ומאמינים שבסופו של דבר הבעיה תיפתר. אין ספק שהמנהלת תצטרך לדון בנושא השתתפות הקבוצות במפעלים האירופיים בשנים הבאות כדי לא להגיע למצב דומה ולשמר את המקומות המגיעים לנו ולמנוע פרישת קבוצות. צריך שקבוצות שירצו להשתתף במפעלים האירופים השונים, ידאגו להיערך להשתתפות בזמן ולהכין את עצמן מבחינת התנאים הבסיסיים במועד".

עוד קודם לכן נשמע קופל הרבה יותר החלטי כשדיבר על הנושא בגלי צה"ל: "בשנה הבאה ניקח החלטה במנהלת שקבוצה שמגיעות לשלושת המקומות הראשונים מחויבות לשחק באירופה. במידה והן לא יסכימו נמצא פתרון בצורת קנס או משהו אחר. כרגע קבוצות יכולות לשחק באירופה ומתוך שיקולים לא ברורים הן לא עושות את זה".

עדכון ראשון 07:39
עדכון אחרון: 13:24

  • עוד באותו נושא:
  • אבנר קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully