וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: האולימפית גברה על קנדה

7.7.2009 / 22:52

25 נקודות של כדיר הובילו את ישראל ל-81:89 על קנדה ולראש הבית. ברבע תחכה גרמניה. נשים: ניצחונות לנערות ולעתודה

הנבחרת האולימפית של ישראל בכדורסל הבטיחה הערב (שלישי) את מקומה ברבע גמר האוניברסיאדה בזכות ניצחון 81:89 על נבחרת קנדה ותשתתף ברבע הגמר מחרתיים נגד נבחרת גרמניה.

שחקני הנבחרת נתקלו ביריב קשה, אך רבע ראשון טוב של אלישי כדיר נתן להם יתרון 18:25. ברבע השני השתלטו שחקני קנדה על הפרקט, בעוד שחקני הספסל של ישראל מקבלים מהמאמן ארז אדלשטיין דקות, ובמחצית הובילו הקנדים 45:48. לקראת סוף הרבע השלישי הוביל כדיר מהפך של ישראל שהעלה אותה ליתרון 67:68 בסוף הרבע. הרבע האחרון היה צמוד אך דקות טובות של גל מקל וכדיר הבטיחו את הניצחון 81:89.

קלעו לישראל: אלישי כדיר 25 ו-9 ריבאונדים, גל מקל 20, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, יובל נעימי 17, יוגב אוחיון 9, יוני ניר 7, רוברט רות'בארט 5, ניצן חנוכי 4 ודניאל גור אריה 2. אופיר פרחי שותף ולא קלע. בלטו בקנדה: רוס בקרינג 17 ו-11 ריבאונדים, ג'וש גיבסון 11.

נשים: ניצחונות לנערות ועתודה

נבחרת הנערות של ישראל השיגה הערב ניצחון נוסף במסגרת אליפות אירופה לנערות דרג ב' שנערכת באילת, והפעם על נבחרת יוון בתוצאה 54:66. הנבחרת של עדני דגן קרובה להבטיח את המקום הראשון בבית שיבטיח לה הגרלה נוחה לקראת משחקי רבע הגמר. בלטו בשורות ישראל: שירה בן ברק 16 נקודות, אביגיל כהן והדר גוטין 14.

* נבחרת העתודה נשים של ישראל רשמה הערב ניצחון נאה על נבחרת מקדוניה 60:76, במסגרת אליפות אירופה דרג ב' שנערכת במקדוניה. אחרי ההפסד במשחק הבכורה לסלובקיה, פתחה הנבחרת את המשחק בצורה איטית ובמחצית עמדה התוצאה על שוויון 36. מחצית שנייה מצוינת של הישראליות הפכה את התוצאה וקירבה את הנבחרת המודרכת על ידי דליה בושינסקי להעפלה לשלב הבתים השני. בלטו בשורות ישראל: דנה יהלומי 22 נקודות, נעמה שפיר ולין גולן 12 נקודות כל אחת.

* נבחרת הנוער והמאמן דני פרנקו יצאו ביום רביעי לטורניר "כוכבי העתיד" בלונדון שם ישחקו בין היתר נבחרות ספרד, איטליה ופולין. "מדובר בטורניר הכנה אחרון של הנבחרת לקראת פתיחת משחקי אליפות אירופה", אמר פרנקו לקראת המשחקים. "נתמודד מול נבחרות שרמתן דומה לנבחרות איתן נתמודד בבית המוקדם של האליפות. חשוב לנו לעשות טורניר מוצלח שנתקדם ונתלכד בו כנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully