וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'ו גונזאלס: "הקריירה שלי תנסוק במארסיי"

הקשר הארגנטינאי הוצג בקבוצה הצרפתית והסביר את החלטתו: "המילים החמות של דשאן והקהל המיוחד עשו את ההבדל"

יומיים אחרי פטירתו ממחלת הלוקמיה של הבעלים היהודי, רובר לואי דרייפוס, במארסיי התאוששו וחזרו להציג עניינים כרגיל. אחרי שמשפחת דרייפוס הבטיחה שתמשיך לתמוך בקבוצה, היום (שלישי) כבר הוצג הרכש הנוצץ והיקר בתולדות מארסיי (18 מיליון יורו עם אופציה ל-6 מיליון נוספים), לוצ'ו גונזאלס.

הקשר הארגנטינאי, שהפתיע רבים כשעשה את המעבר מפורטו דווקא לליגה הצרפתית חרף התעניינות מצד קבוצות בליגות בכירות יותר, גנב את ההצגה כשהופיע לצד שלושת המצטרפים האחרים, סולימאן דיאוורה, אדוארד סיסה ושרלי פומן. "העקביות של מארסיי והמילים החמות של דידייה דשאן הובילו אותי לחתום בקבוצה", הסביר הארגנטינאי במחנה האימונים של הקבוצה באביאן. "אני מאמין שהקריירה שלי תעלה לרמה גבוהה יותר כי מדובר במועדון גדול. אעשה הכל כדי שהקבוצה תשיג את מטרותיה. למארסיי יש קהל מיוחד, קהל שמזכיר את זה בארגנטינה. זו סיבה נוספת שגרמה לי להגיע לכאן".

בינתיים, החצי השני בצמד "לוצ'ו-ליצ'ה" בפורטו, ליסנדרו לופז, יגיע גם כן לצרפת, לאחר שסוכמה העברתו לליון תמורת 24 מיליון יורו. על החלוץ הארגנטינאי בן ה-26 מוטלת המשימה הלא פשוטה לתפוס את מקומו של קארים בנזמה, שכזכור ערק לריאל מדריד. זהו הרכש הראשון של ליון, שכעת מנסה להחתים את לוק רמי מניס ומציעה עליו 16 מיליון יורו, כאשר רק לפני שנה מכרה אותו לניס בחצי מחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully