וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה: "אחזור חזק יותר"

חלוץ צ'לסי, שיחמיץ ארבעה משחקים בליגת האלופות בגלל הרחקה, הבטיח לשפר את התנהגותו ושואף לזכות בתואר האירופי הנכסף

צ'לסי החלה השבוע רשמית עידן חדש תחת הדרכתו של המאמן האיטלקי קרלו אנצ'לוטי, וגם חלוצה דידייה דרוגבה חש שהעונה הזו יכולה וצריכה להיות העונה שלו. המטרה, איך לא, זכייה היסטורית בליגת האלופות.

"אני משוכנע שאנו יכולים להתמודד על כל התארים ואני רוצה לזכות בליגת האלופות", אמר היום (שלישי) החלוץ מחוף השנהב. "היינו קרובים בעבר, ואני לא רואה שום סיבה שלא נקפוץ מדרגה נוספת. יהיה כבוד גדול לזכות בליגת האלופות. אנחנו יודעים לצאת ממצבים קשים ולהתמודד מול יריבות חזקות, ועם בטחון עצמי נוכל לעשות את העבודה".

גם דרוגבה יודע שכדי ללכת עד הסוף צ'לסי צריכה אותו במיטבו, כשהוא נטול בעיות משמעת ותגובות אימפולסיביות כמו זו כלפי השופט הנורבגי אוברבו בהדחה בחצי הגמר מול ברצלונה. "ההתנהגות שלי מטרידה אותי מאוד כי היא לא הייתה נכונה, אבל עם עזרה מחבריי ומהצוות המקצועי אשתדל להתמקד במשחק ולתרום ככל האפשר לקבוצה. אני מרגיש הרבה יותר נוח כרגע בצ'לסי וגאה להיות חלק ממנה", סיפר החלוץ שיחמיץ את ארבעת המשחקים הראשונים של קבוצתו בליגת האלופות. "ארצה את עונש ההרחקה ואחזור חזק יותר. אני נמצא באחת הקבוצות הטובות באירופה ומקווה להוכיח את עצמי בכל פעם שאקבל הזדמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully