וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן: "גם אני בעד אליפות"

יו"ר בני יהודה שועה לקריאות הקהל, אך קודם רוצה לראותו במגרשים. המשחק נגד סימורג יועבר בשידור ישיר

כ-48 שעות לפני משחק הגומלין (חמישי, 19:00) באצטדיון בלומפילד נגד סימורג האזרית במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, קיימה הערב (שלישי) בני יהודה את האימון הטקטי המסכם. המשחק שעד היום לא היה בטוח אם ישודר, יועבר בסופו של דבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

באימון שנערך בבלומפילד תרגל המאמן גיא לוזון את ההרכב הפותח. על פי התרגול נראה כי שינוי אחד ודאי צפוי והוא הרכבתו של הבלם הקולומביאני איבן גרידו במקומו של אביב חדד במרכז ההגנה. הקפטן אסי בלדוט ספג אמש מכה חזקה בברכו והוא סובל מכאבים. בלדוט נמצא בספק למשחק, ומי שתורגל בהרכב במקומו היה החלוץ משה ביטון, שיתפקד לצידו של אלירן עטר בחוד ההתקפה. בשאר המערכים לא צפוי להיות שינוי כאשר הקשר הצעיר חסן אבו זייד, שהיה מצוין במשחק הראשון, יקבל שוב קרדיט בקישור האחורי ויפתח לצידו של מהראן ראדי. לירוי צעירי יתפקד בצד ימין.

ביום רביעי תקיים הקבוצה אימון קל נוסף כשביום חמישי, יום המשחק, תערוך הקבוצה אימון שחרור קל במגרש בשכונת התקווה ואחריו יתכנסו השחקנים והצוות המקצועי בבית מלון עד היציאה למשחק בשעות הערב. ביום רביעי צפויה להיערך מסיבת העיתונאים הרשמית בהשתתפות מאמני שתי הקבוצות.

חזי מגן: "קשה לעשות שדרוג"

מי שהגיע היום לאימון הקבוצה הוא היו"ר חזי מגן שחזר בשעות הצהריים מחופשה פרטית בארה"ב. מגן, שהחמיץ את משחק החוץ הראשון, אמר הערב לוואלה! ספורט. "נכון שהפסדתי את המשחק הראשון, אבל טוב מאוד שניצחנו", אמר היו"ר, "ולא רק שהעברנו את ההכרעה לארץ אפילו השגנו מקדמה ואנחנו מקווים שהיא תעזור לקראת הגומלין. אסור לנו כמובן לסמוך על זה בשום אופן, ונצטרך להפגין יכולת טובה גם במשחק הזה. מצפה לנו משחק קשה ואני מקווה שנעבור שלב.

"לא ראיתי את המשחק הראשון אבל קיבלתי דיווחים שוטפים און-ליין בעזרת אחד האוהדים המסורים שהעביר לי כמעט את כל המשחק בטלפון. כל זה כבר מאחורינו ואנו מסתכלים כעת ליום חמישי. זה כיף לנצח, אבל אם לא נשלים את המחצית השנייה במשחק ביום חמישי זה כאילו שלא עשינו שום דבר, וההיסטוריה שעשינו במשחק הראשון לא תישא בחובה שום בשורה. אני מקווה שננצח, נעבור סיבוב ואז זו באמת תהיה היסטוריה. לא הייתי שבועיים וחצי בארץ. בוודאי שהתגעגעתי. אני שמח לראות את השחקנים והקבוצה".

מגן נשאל איזו בני יהודה אנו צפויים לראות השנה ואמר: "אנחנו משתדלים לדבר על שדרוג אבל הוא יצטרך להיעשות על כר הדשא. קל תמיד לדבר על שדרוג אולם קשה לעשותו. אנחנו מאוד רוצים ומשתדלים אבל חסרים לנו עדיין שניים-שלושה שחקנים בסגל. כמו שאתם מכירים את משה דמאיו הוא עובד על כך ללא לאות, ונקווה מאוד להיות מוכנים לתחילת העונה. עם סגל טוב וגם עם שדרוג קטן".

מגן התייחס לדיבורים המגיעים מכיוון האוהדים שמבקשים הצהרות ורוצים אליפות והוסיף: "אני בעד. כמובן שאני בעד אליפות. אבל קודם כל אני קורא לאוהדים שלנו לבוא למשחקים וזה למרות שלעולם לא יהיו לי טענות אליהם. אני אומר תמיד שיש להם אהבת חינם כי הם הרי לא מקבלים שום דבר עבור זה שהם אוהדים את הקבוצה. אני כן מבקש מהם לבוא למגרש ולראות את הקבוצה".

דובר ארגון האוהדים: "קורא לכולם להגיע"

בד בבד, מכירת הכרטיסים למשחק נמשכת וברביע תיערך במגרש בשכונת התקווה מכירה מוקדמת, בה גם יימכרו מנויים בין השעות 16:00-20:00 כאשר מחיר הכרטיס למשחק הוא 56 שקלים כולל עמלה. יחד עם זאת נמשכת מכירת המנויים לעונה הקרובה בעלות של 650 שקלים כאשר חברי ארגון האוהדים "אריות יהודה" שירכשו מנוי עד יום חמישי הקרוב ישלמו 500 שקלים בלבד ואף יקבלו כרטיס חינם למשחק הגומלין מול סימורג. לאחר המשחק בחמישי יעלה מחיר המנוי לחברי הארגון ל-550 שקלים.

האוהדים הזהובים עסקו במהלך כל השבוע בהכנות לקראת המשחק. חברת "שטראוס" המאמצת של המועדון, תרמה עשרת אלפים דגלים כתומים שישמשו את האוהדים במשחקים הקרובים. "אני קורא לכל אוהדי בני יהודה להגיע למגרש ביום חמישי כדי לתמוך בשחקנים ולגרום לאווירה של טירוף ביציעים. זה צפוי להיות משחק קשה והקבוצה זקוקה לאוהדים במשחק הזה", אמר דובר ארגון האוהדים אבי בידרמן לוואלה! ספורט.

עדכון ראשון 12:40
עדכון אחרון 19:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully