וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל מעוניינת בבריאן טולברט

7.7.2009 / 12:20

הקבוצה של עודד קטש תקבל מחר תשובה לגבי השתתפות ביורוקאפ, אך בינתיים שוקלת לצרף את גארד מחזיקת הגביע

בהפועל גלבוע/גליל עליון המתינו במשך היום (שלישי) להחלטת ראשי היול"ב לגבי השתתפות הקבוצה במפעל היורוקאפ, אך בסופו של דבר נדחתה ההכרעה למחר. יו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל והמנכ"ל עדלי מרכוס נפגשו עם ג'ורדי ברתומיאו, מזכ"ל היורוליג, שאמר כי נכון לעכשיו אין מקום פנוי בשלב הבתים עבור גלבועגליל, אבל הבטיח שאם יתפנה מקום שכזה הוא יהיה של הקבוצה מישראל.

בינתיים ממשיכה הקבוצה של עודד קטש לבנות את עצמה לקראת העונה הקרובה, ואחד השחקנים שעל הכוונת הוא הגארד בריאן טולברט, שבעונה שעברה קלע את סל הניצחון בגמר הגביע לזכות הפועל חולון. סוכנו של השחקן, רוני לופו, ציין כי יש התעניינות מצד גלבוע/גליל אך עוד מוקדם להעריך לאן זה יוביל. עד כה חתומים בקבוצה דגן יבזורי, אבישי גורדון, מוטי מוסקוביץ, ליאור שגב, אייזאה סוואן ודיון דוואל.

טולברט (35, 1.86), בוגר מכללת איסטרן מישיגן, הגיע לישראל בעונת 2004/5 למכבי פתח תקווה ולאחר מכן החל במסע בין קבוצות הליגה שכלל את עירוני אשקלון, מכבי ראשון לציון ועירוני רמת גן, כשבמדי האחרונה הציג יכולת מצוינת ואף הוביל את הקבוצה לניצחון סנסציוני על מכבי תל אביב. את העונה שעברה פתח במדי אודסה מאוקראינה, אך שוחרר והגיע להפועל חולון של דני פרנקו, שם כאמור קלע את שלשת הניצחון בגמר הגביע על מכבי חיפה. בסך הכל רשם טולברט 10.1 נקודות ו-3 אסיסטים למשחק כשברוב המשחקים הוא עולה מהספסל של חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully