וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשלברון אומר כן, למה הוא מתכוון?

לברון ניסה לשכנע את אריזה לבוא לקליבלנד והבטיח לו שיישאר גם אחרי 2010, הפורוורד לא השתכנע והעדיף את יוסטון

בקליבלנד עוסקים במרץ בניסיונות לחזק את הסגל במטרה לשכנע את לברון ג'יימס להישאר בקבוצה גם אחרי תום חוזהו בקיץ הבא, אבל ההערכות לגבי עזיבתו האפשרית של ה-MVP המכהן מרחיקות לא מעט שחקנים מאוהיו.

אחד מהם הוא טרבור אריזה, הסווינגמן של הלייקרס שהפך לשחקן חופשי ושקל הצעה מהקאבס אך חשש לחתום על חוזה ארוך טווח ולראות את קינג ג'יימס בורח לניו יורק בעוד שנה. על פי כריס ברוסארד מ-ESPN שאל אריזה את לברון האם הוא מתכוון להישאר בקבוצה אחרי 2010, ונענה בתשובה מפתיעה. "אני אהיה שם", הוא אמר. "כמובן שאני אהיה שם".

בנוסף להצהרה המבטיחה זכה אריזה גם לשיחת טלפון משאקיל אוניל, הסנטר החדש של הקאבס, ולביקור ביתי מהמאמן מייק בראון והג'נרל מנג'ר דני פרי שטסו ללוס אנג'לס במטרה לגרום לו לוותר על הסיכום המוקדם שלו ביוסטון ולהגיע לקליבלנד, אבל אריזה לא השתכנע, ולמרות מסע הלחצים דבק בהחלטתו לחתום ברוקטס מחר, עם פתיחת מועד ההעברות בליגה.

* גרנט היל, שנמצא בניו יורק ומנהל משא ומתן עם הניקס, נשמע נלהב מהאפשרות שיחזור לשתף פעולה עם מייק ד'אנטוני: "אני בהחלט מעוניין, תמיד הייתי אוהד של הניקס ושל העיר הזאת".

* דאלאס, ששוקדת על החתמתו המחודשת של ג'ייסון קיד, תנסה להחתים את שון מריון במידה וטורונטו לא תצליח להשאיר את מריון לצידו של הידו טורקוגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully