וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים לבנים יכולים, לפחות בליגת הקיץ

טיילר הנסברו הרשים עם 17 נקודות בבכורה שלו במדי הפייסרס בליגת הקיץ, 17 נקודות גם להארדן במשחקו הראשון בת'אנדר

בזמן שאנחנו מחכים בסבלנות להופעת הבכורה של עמרי כספי במדי סקרמנטו בליגת הקיץ בלאס וגאס, שתיערך ביום שישי בערב, נפתחה הלילה (בין שני לשלישי) ליגת הקיץ המקבילה באורלנדו, בה זכינו להצצה ראשונה על כמה מהרוקיס המסקרנים של העונה הבאה.

המסקרן מכולם היה טיילר הנסברו, הכוכב הגדול של כדורסל המכללות שהוליך את צפון קרוליינה לאליפות אך עדיין לא נספר על ידי רוב קבוצות ה-NBA ונבחר במקום ה-13 בדראפט על ידי אינדיאנה. הנסברו לבש לראשונה את מדי הפייסרס במשחק מול קבוצה מעורבת של הסיקסרס והנטס, ולמרות שצבר ארבע עבירות מהירות הוביל את קבוצתו לניצחון 67:75 עם 17 נקודות ב-25 דקות. את המפסידים הוליך מאריס ספייטס עם 28 נקודות ו-11 ריבאונדים.

אוקלהומה סיטי הציגה לראווה את הבחירה השלישית בדראפט, ג'יימס הארדן, והשוטינג גארד המלוטש הראה ניצוצות ראשונים עם 17 נקודות ב-6 מ-9 מהשדה בניצחון 77:88 על אורלנדו. ראסל ווסטברוק קלע 22 לת'אנדר. ריאן אנדרסון, שהגיע למג'יק מניו ג'רזי יחד עם וינס קרטר, קלע 21 למפסידים.

במשחק השלישי של הלילה הביסה בוסטון את יוטה 56:87. ביל ווקר וניק פזיקאס הוליכו את הסלטיקס עם 14 ו-13 נקודות בהתאמה, ג'וש דאנקן קלע 12 לג'אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully