וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם ייקחו את הזהב?

אחרי שפספסה הזדמנות לזכות בגביע הקונפדרציות, ארצות הברית מגיעה פייבוריטית לגביע הזהב וכל הסימנים מראים שהיא תנצח את הונדורס

משחק מספר 45: ארצות הברית - הונדורס 1.2, 3.85, 6.4

מפעל גביע הזהב יצא אל הדרך, וארצות הברית, שמגיעה היישר מגמר גביע הקונפדרציות, תנסה הפעם להשלים את המשימה ולזכות במפעל הזניח של חברות CONCACAF. ארצות הברית כבר זכתה במפעל לפני שנתיים אחרי שניצחה 1:2 את מכסיקו בשלב הגמר (אחרי שכבר פיגרה בשני שערים). גם ב-2005 זכתה הנבחרת בתואר כשאז נזדקקה לפנדלים כדי להשאיר את פנמה מתוסכלת. ב-2003 הזוכה כבר הייתה מכסיקו (אחרי 0:1 על ברזיל שהשתתפה אז).

עד כה שיחקה כל נבחרת משחק אחד. ארצות הברית הביסה 0:4 את גרנאדה החלשה אחרי שפרדי אדו, סטוארט הולדן, רובי רוג'רס וצ'ארלי דייויס כבשו את השערים. הונדורס החלשה ניצחה 0:1 יריבה חלשה אחרת, נבחרת האיטי, אחרי שקרלו קוסטלי הבקיע את השער היחיד רבע שעה לסיום. את המסע המופלא של ארצות הברית בדרום אפריקה אנחנו מכירים, אך נעשה היכרות של דרך השתיים במוקדמות הגביע העולמי.

הונדורס העפילה לשלב הבתים הרביעי בדרך למונדיאל. במשחקה האחרון במוקדמות, שנערך ביוני, היא ניצחה 0:1 את אל סלבדור ועד כה היא מדורגת שלישית בבית. עוד קודם לכן היא הפסידה לארצות הברית 2:1 אחרי שקרלו קוסטלי כבש לזכותה בדקה הרביעית, לאנדון דונובן (פנדל) וקרלוס בוקאנגרה סידרו לארצות הברית ניצחון. ארצות הברית, אגב, מדורגת שנייה ונמצאת בעמדה נפלאה להעפיל לשלב הבא כשנותרו חמישה משחקים לכל נבחרת.

אז מי תסיים פה עם ניצחון? עם כל הכבוד להונדורס, ארצות הברית היא זו שפייבוריטית להמשיך הלאה וכל הסימנים מראים שהיא הולכת על ניצחון. ההימור: 1, יחס: 1.2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully