וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "חבל שטורסונוב לא בא"

המחבט הבכיר של ישראל דווקא ציפה לפגוש את הרוסי הפצוע והוסיף: "כבר מרגישים את ההתרגשות, אנחנו מגובשים"

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

יום שישי הגדול של נבחרת הדייויס מתקרב והיום (שני) ערכה נבחרת ישראל אימון באולם ביד אליהו לקראת המפגש המדובר נגד רוסיה ברבע גמר הבית העליון. למשחק המסקרן נותרו רק כ-750 כרטיסים למכירה.

"כיף לשחק באולם בקיץ, יש כבר את ההתרגשות והכל ונקווה שאם ננצח, אולי יהיה לנו פה עוד מפגש", אמר דודי סלע, "אנחנו נבחרת מאוד מגובשת וכל אחד יכול להביא את הנקודה. יש להם שני שחקנים בכושר טוב, אבל נעשה הכל בשביל לנצח".

סלע, שעלה היום למקום ה-33 בעולם, דירוג השיא שלו בקריירה, הוסיף: "הרגשה טובה להגיע לסיבוב רביעי בווימבלדון ולהגיע לדירוג שיא. אני מקווה שזה ייתן לי בטחון לדייויס ובכלל להמשך השנה. הבנתי שדימיטרי טורסונוב לא בא בגלל שיש לו פציעה בקרסול. האמת היא שרציתי לשחק נגדו כאן כי הוא שחקן שמכה חזק ואני אוהב לשחק נגד שחקנים כאלו. חבל שהוא לא בא".

יוני ארליך התייחס למפגש עם הרוסים וגם לחזרה שלו מפציעה: "יש לנו משימה וכל המחשבות והאנרגיות צריכות להיות מכוונות לאזור אחד, לנצח את המשחק שלנו ביום שבת. אני מרגיש מצוין, נכנסתי לכושר מהר יחסית וגם בווימבלדון הרגשתי שאני משחק ברמה גבוהה. אני שמח שאני פה ואני בטוח שאני אתן תצוגה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully