וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימי ראשית הקייט

צפו בתחרות הקייט סרף, ענף שמערב גלישה וקפיצות מדהימות ברוח גבוהה עם מכשולים על המים, שנערכה בסוף השבוע בכנרת

יח"צ - חד פעמי

.

תחרות הקייט-סרף השנתית התקיימה ביום שבת האחרון בחוף דיאמונד (צאלון) שבכנרת בהשתתפות טובי גולשי הקייט סרף בארץ. בין הגולשים המקצוענים שגלשו בתחרות השתתף גם עמית ענבר, גולש הרוח האולימפי לשעבר, לישי מילר, ממייסדי הקייט-סרף בישראל, ואת תפקיד השופט הראשי תפס מדליסט הזהב האולימפי גל פרידמן.

רוחות המטורפות (30 קשר) הביאו את הגולשים לביצועים מדהימים, הכוללים גלישה ב"הילוך גבוה" (60-70 קמ"ש) וקפיצות מרהיבות לעיני קהל רב שהתאסף על החוף. גיל הורביץ' ניצח בפעם השנייה בסבב והוא מוליך עם שני ניצחונות. דורון בס הגיע שני ואת המקום השלישי תפס שלישי אהוד (פואד) למפרט.

בתחרות הסופר קרוס בקייט סרפינג, מזנקים בכל מקצה מספר גולשים ברוח חזקה אל מסלול מכשולים מהיר ואינטנסיבי. במהלך המסלול המהיר, על כל גולש לעבור מספר מכשולים תוך שהוא קופץ מעל כל מכשול. הגולש הראשון שמסיים את המסלול הקצוב תוך שהוא משלים את כל הקפיצות מנצח את המקצה. מסלול המכשולים נקבע על ידי המארגנים ואורכו יכול להגיע למעל קילומטר. המכשולים שבמים הם מצופים מתנפחים בגדלים שונים, שאת חלקם צריך לעבור הגולש בקפיצה ואת חלקם האחר בשינויי כיוון חדים. כל גולש חייב להפיק את מירב הריכוז והיכולת, תוך כדי ההתמודדות עם הרוחות החזקות, המכשולים הניצבים בפניו והגולשים המתחרים נגדו.

סרף האוס סופר קרוס, התחרות השנייה בסבב, נערכה בשתי קטגוריות: מקצוענים וחובבנים. במקצה המקצוענים לקחו חלק מטובי הגולשים בארץ. הגולשים המקצוענים היו צריכים לעבור מעל המכשול בשילוב עם תרגילים תוך כדי קפיצה. אי ביצוע של התרגיל הנכון גורר הפחתה במיקום באותו המרוץ של הגולש. בין הגולשים הבכירים השתתף גם ענבר, שלמרות רמת הגלישה הגבוהה נעצר במקצה חצי הגמר. באוגוסט תתקיים התחרות השלישית של "סרף האוס סופר קרוס 2009 ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully