וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל פותחת בסטה

מייק אשלי עדיין לא מכר את הקבוצה, אבל מנסה לפחות לחסוך במשכורות השמנות. המגפאייז מציעים למכירה 10 שחקנים

היורדת המפורסמת ביותר העונה לליגת המשנה באנגליה, הלא היא ניוקאסל, ממשיכה לחיות תחת עננה של חוסר ודאות. הבעלים מייק אשלי אמנם הציב את המועדון למכירה ונקב בסכום של 100 מיליון ליש"ט, אבל בינתיים ונוכח השמועות, המגפאייז עדיין בידיו והוא מתחיל לפעול מעט לקראת העונה הבאה.

ניוקאסל משלמת משכורות גבוהות מאוד לרבים משחקניה וכעת מעוניין אשלי לקצץ בתקציב המשכורות ולכן הורה לאנשיו להציע למכירה 10 שחקנים של הקבוצה, מהם כמה בכירים ומרוויחים גדולים.

השחקן הראשון שניוקאסל מעוניינת למכור הוא אובפמי מרטינס, שעל פי הערכות מחזיק בחוזה של סביב 80 אלף ליש"ט לשבוע. לאחרונה הוזכרו ליון, וולפסבורג וסביליה כמעוניינות בניגרי המוערך, אך אף אחת מהן לא יכולה או לא מוכנה לשלם לו יותר מסכום השווה ל-40 אלף ליש"ט לשבוע וכרגע הוא הודיע לניוקאסל שהוא לא מעוניין לעבור לאף אחת מהן.

מי שהעזיבה שלו אמורה להיות יותר חלקה הוא פבריציו קולוצ'יני, שאמנם הציג עונה גרועה, אבל עדיין מבוקש ברחבי היבשת הישנה. הבלם הארגנטינאי מרוויח סכום של כ-70 אלף ליש"ט לשבוע וב"גרדיאן" מדווחים שהקבוצות המעוניינות בו אמורות להיות מסוגלות להשוות את שכרו. על פי הדיווחים, גלאטסראיי כבר הגישה עליו הצעה בסך של כ-4 מיליון ליש"ט ולמרות שהמגפאייז רכשו אותו לפני שנה בכ-10 מיליון, הם ישמחו להיפטר ממנו.

שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא ג'ואי ברטון המופרע, שמעניין את בירמינגהאם, שעל פי דיווחים בוחנת אפשרות להשאילו לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully