וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון פנתה לאהרוני, בבני השרון זועמים

6.7.2009 / 0:13

מחזיקת הגביע גיששה אצל עוזר מאמן בני השרון, שלא מתכוונת לעבור על כך בשתיקה: "לא יכול להיות שיפנו למאמן תחת חוזה"

הפועל חולון פנתה בימים האחרונים לעוזר מאמן בני השרון אורן אהרוני ובדקה את הסטטוס שלו לקראת העונה הבאה. אהרוני עצמו דחה את הצעת חולון, וטען שהוא מחוייב לבני השרון איתה חתם לאחרונה על חוזה לעונה כעוזרו של דן שמיר. אהרוני עדכן את יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס על ההתפתחויות וזה שוקל את צעדיו, כשגורם בבני השרון העריך הערב (ראשון): "ייתכן ונפנה אל איגוד הכדורסל בדרישה שיעמידו את הפועל חולון לדין. לא יכול להיות שכל קבוצה תפנה למאמן שתחת חוזה, ותציע לו להצטרף אליה. זה שערוריה".

כזכור בשבוע שעבר הודיעה חולון כי מאמן הקבוצה בעונה שעברה, דני פרנקו, לא ימשיך בגלל מחלוקות על השכר שלו ועל תקציב הקבוצה. גורמים בחולון טוענים כי הסיכוי שפרנקו יגיע לבסוף לקבוצה עדיין קיים, ובין הצדדים מתנהלים שיחות, אך עדיין אין פשרה. בחולון טוענים כי בשלב זה לא נעשתה פנייה לאף מאמן מלבד פרנקו, אך בין המועמדים לתפקיד נמצאים עמיר עוזי וגם אבנר יאור, שאימן בעונה שעברה את עירוני אשקלון, ובעבר גם את הפועל עפולה ועירוני רמת גן.

עד עתה השחקן היחיד שחתום בסגל של חולון הוא הרכז ליאור ליפשיץ אך הקבוצה עושה מאמצים על מנת לחזק את הסגל בעוד מספר שחקני בית ואבי אליהו, ששיחק בעונה שעברה ביקנעם/מגידו, סיכם. כמו כן בחולון מעוניינים בדרור דוידי מאשקלון, שון דניאל מעירוני רמת גן, רביב פיטשון מכוכב יאיר ודור צבר, שכולם שיחקו במחלקת הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully