וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון פנתה לגוני יזרעאלי

5.7.2009 / 21:55

הקבוצה של אפי בירנבוים חושקת בגארד גלבוע/גליל, בו מעוניינת גם הפועל עפולה. תקציב הקבוצה: 6 מיליון שקלים

מכבי ראשון לציון פנתה בימים האחרונים לגארד הפועל גלבוע/גליל עליון בעונה שעברה, גוני יזרעאלי, והגישה לו הצעה לקראת העונה הבאה. בעקבות פציעה שעבר, יזרעאלי איבד בשנה שעברה את מקומו ברוטציה של גלבוע/גליל לגל מקל, ובחלקים האחרונים של העונה נדחק לספסל. עם סיום העונה היה ברור לשני הצדדים כי יזרעאלי לא ימשיך בגלבוע/גליל, והקבוצה שהביעה בו עניין עד כה וניסתה לצרפו היא הפועל עפולה, אך עד כה לא הושגו הבנות בין השחקן לקבוצה. גורם בראשון לציון אישר כי יזרעאלי הוא אחד מבין רשימה של מועמדים שאליהם נעשתה פנייה בימים האחרונים.

יזרעאלי (25, 1.85) חבר קיבוץ גבת, גדל בהפועל עמק יזרעאל ועבר לתיכון ליבוביץ בנתניה, שם זכה באליפות התיכונים ביחד עם רביב לימונד. לאחר שנים של דשדוש בלאומית קיבל הזדמנות אמיתית במדי הפועל עפולה בעונת 2005/6, ועלה עם הקבוצה לליגת העל. בעונה לאחר מכן בלט, וזכה בתואר תגלית העונה. את עונת 2007/8 בילה יזרעאלי בהפועל חולון, זכה עם הקבוצה באליפות והיה מהשחקנים המשלימים בסגל של מיקי דורסמן. בעונה החולפת, כאמור, הגיע לגלבוע/גליל ורשם ב-19 משחקים 8.7 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק.

בראשון לציון קיימו בסוף השבוע ישיבת הנהלה בנוכחות ראש העיר דב צור ובו הוחלט על קיצוץ של 5 אחוז מתקצוב העירייה לקבוצה שיעמוד לעונה הקרובה על 3.4 מיליון שקל. תקציב הקבוצה הכולל צפוי לעמוד על 6 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully