וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בעלי הדודג'רס תזרוק את כדור הפתיחה במכביה

ג'יימי מק'קורט, רעייתו של בעלי הקבוצה פרנק, תהיה אורחת הכבוד של טקס הפתיחה במשחקים, שייפתחו ב-13 ביולי בת"א

ג'יימי מק'קורט, בעלי קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס בצוותא עם בעלה פרנק, תפתח את טורניר הבייסבול של המכבייה. מק'קורט היא אורחת הכבוד של הטקס החגיגי, שייערך ב-14 ביולי, בשעה 15:00 בספורטק צפון בתל אביב. הטורניר יארח ארבע קבוצות – ישראל, ארה"ב, קנדה ומקסיקו – בגילאי 16-18. הטורניר ישוחק החל מה-12 בחודש ועד ה-21 ביולי. כמעט בכל יום ישוחקו שני משחקים, בשעה 10:00 ו-16:00, והכניסה אליהם חופשית לקהל.

רבים מהשחקנים צפויים להמשיך לאחר הטורניר לקריירה בקולג', כשחלקם יגיעו עד למקצוענים. מק'קורט, שמנהלת את אחת מקבוצות הבייסבול המצליחות ביותר, תזרוק את כדור הפתיחה, כנהוג במשחקי בייסבול, ותחלק פריטים של קבוצתה לקהל. הדודג'רס היא אחת הקבוצות האהודות בעולם, ומגזין "פורבס" העניק באפריל האחרון לקבוצה שווי של 722 מיליון דולר.

באיגוד הישראלי בבייסבול כ-1,000 שחקנים בגילאים 7 ועד בוגרים, שמשחקים בכל רחבי הארץ, מאילת ועד הקריות. האיגוד הישראלי לבייסבול הוא עמותה רשומה עם רשם העמותות, ומטרתו היא לקדם את ענף הספורט בארץ. הוא מוכר כגוף המייצג את הבייסבול בארץ על ידי משרד התרבות הספורט והמדע, מועצת הימורי הספורט, הועד האולימפי הישראלי, האיגוד הבינלאומי לבייסבול (IBAF) והאיגוד האירופאי לבייסבול (CEB).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully