וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו ראה את עמנואל בנאיני?

הגנאי, שסגר תנאיו במכבי ת"א, לא שב בטיסה המיועדת. הצהובים יבדקו האם יש קשר לקשיים שמערימה קבוצתו

עמנואל בנאיני, החלוץ הגנאי שסגר למעשה את תנאיו במכבי תל אביב והיה אמור לנחות בישראל לפנות בוקר, לא הגיע בסופו של דבר בטיסה המיועדת, ועד כה לא יצר קשר עם אנשי המועדון. במכבי מנסים לאתר את השחקן ולהבין מדוע לא הגיע לישראל. במכבי יבדקו האם אי הגעתו של החלוץ לישראל קשורה בקשיים שמערימים ראשי הארטס אוף ליונס הגנאית שטוענים כי השחקן שייך להם וכי קבוצה שתחפוץ בשירותיו תצטרך לפנות אליהם.

כבר בשבוע שעבר אמר מאמן הקבוצה הגנאית יאשין לרייה לוואלה! ספורט: "השאלנו אותו להפועל פתח תקוה ותקופת ההשאלה נגמרה, יש לו חוזה אצלנו עליו הוא קיבל כבר כסף. אנחנו מתכוונים לפנות להתאחדות הגנאית שתדרוש חזרה את השחרור הבינלאומי מההתאחדות הישראלית".

לרייה הבהיר כי לקבוצתו אין התנגדות שהשחקן ימשיך לשחק בישראל: "אין לנו בעיה שישחק במכבי תל אביב או בכל קבוצה אחרת, אבל מי שרוצה אותו צריכה לפנות אלינו. יש לנו את כל המסמכים שמעידים שמדובר בשחקן שלנו, ובלי האישור שלנו אסור לו לשחק בישראל. כל מה שקורה איתו רע מאוד".

כמו כן, היום ומחר ינסו לסגור במועדון את נושא צירופם של שחקני הרכש לקבוצה. היום צפויות להיערך פגישות עם השוער לירן שטראובר ועם המגן רוני גפני על מנת לסגור סופית את צירופם. ראשי הקבוצה עדין ממתינים שהבעלים אלכס שניידר יכריז על גובה התקציב לעונה הקרובה, אולם בשלב זה, ולאור הקיצוצים הרבים שהצליחה הנהלת הקבוצה לבצע בשכר השחקנים, התקבל אישור מהבוס הקנדי להתחיל לצרף שחקנים חדשים לקבוצה.

דיון נוסף נערך הערב בהליך הבוררות של הקשר תמיר כחלון נגד מכבי תל אביב. כעת יעסקו הצדדים בשלב הסיכומים ופסיקת הבורר אמורה להתקבל בעוד כשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully