וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדש סיכם לשלוש עונות באשדוד, אוזן בדרך

הצדדים הצליחו לגשר על הפערים, והחלוץ יחל להתאמן. המגן הימני עשוי לחתום בקרוב. מספר זרים צפויים להיבחן

החלוץ ברק בדש, שנקנה כבר בעונה שעברה על ידי מ.ס. אשדוד, סיכם סופית את תנאיו במועדון וישחק בו בשלוש העונות הקרובות. כזכור, לא הופיע בדש לאימון הפתיחה של אשדוד, והבעלים ג'קי בן זקן כבר התבטא כי החלוץ יימכר ולא יהיה חלק מסגל הקבוצה. כעת, משיושרו ההדורים, סיכם בדש את כל הפרטים השנויים במחלוקת ויחל להתאמן באופן סדיר עם חבריו. בדש מצטרף לשלושת חבריו מהכח עמידר רמת גן בעונה שעברה, גל לוי, עידן וייצמן וישראל ראש, שישחקו גם הם באשדוד בעונה הקרובה.

שחקן נוסף שנמצא בדרך דרומה לאשדוד הוא המגן הימני אורי אוזן, שסיכם את תנאיו בקבוצה כאשר החתימה הרשמית צפויה להיות בימים הקרובים. אוזן, ששיחק בהפועל פתח תקוה בעונה שעברה, נמצא מזה מספר שבועות במשא ומתן עם הקבוצה מעיר הנמל הדרומית וכעת הגיעו הצדדים לסיכום.

מספר שחקנים זרים צפויים להיבחן השבוע בקבוצה. הקשר הברזילאי רודריגו אוגוסטו, ששיחק בעונה שעברה בליגה הבולגרית, כבר נחת בישראל ויצטרף לאימונים. שני שחקנים נוספים שאמורים להגיע לישראל ולהיבחן במועדון הם הקשר האחורי ג'וסלן אהוויה, שחקנה של פ.צ. סיון השוויצרית שמשתייך גם לסגל נבחרת בנין, וכן הקשר המונטנגרי נג'לקו ואיוביץ', שנמצא מזה זמן במעקב על ידי המאמן יוסי מזרחי.

החלוץ דימיטאר מקרייב שעסקת העברתו ללבסקי סופיה התפוצצה, צפוי לשוב השבוע לישראל ולהצטרף לאימוני הקבוצה. בשלב זה מעריכים באשדוד כי אם לא תהיינה התפתחויות לא צפויות, השחקן ישחק במועדון לפחות עד חלון ההעברות בחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully