וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: בכירים בכדורגל הישראלי מעורבים בעבירות מניות

נבדק חשד ששני הבכירים השתמשו במידע פנימי כדי לרכוש מבעוד מועד מניות של קידוחי גז. אחד מהם: "קשקוש מוחלט"

רשות ניירות הערך בודקת את מעורבותם של בכירים בעולם הכדורגל הישראלי בביצוע עבירות חמורות במניית חברת "ישראמקו", כך מפרסם הבוקר (ראשון) "ידיעות אחרונות".

חברת "ישראמקו" שותפה בקידוח "תמר 1" שמול חופי חיפה, קידוח שהניב את תגלית הגז הטבעי הגדולה ביותר בישראל אי פעם. ב-11 בינואר השנה זינקה באופן פתאומי מניית החברה ב-19 אחוז, ללא כל הודעה שתסביר את הקפיצה. קפיצה שכזאת מוסברת רק כאשר יש קונים שדורשים לקנות את המניה "בכל מחיר". רק שעות ארוכות לאחר מכן דיווחה החברה למשקיעים כי בקידוח יש "אינדיקציות ראשוניות" למציאת גז, ומי שהחזיק במניות הרוויח הון.

לשם המחשה, יום אחד אחרי ההודעה עלתה מניית החברה ב-124 אחוז, ומתחילת השנה זינקה המניה ביותר מ-1,100 אחוז. כצפוי במקרים שכאלו, רשות ניירות הערך נכנסה לתמונה ובודקת את מעורבותם של חבר הכנסת חיים כץ מהליכוד, ושל בכירים בעולם הכדורגל.

"מדובר בקשקוש מוחלט", אמר אחד משני הבכירים, "השקעתי בחברה רק כמה עשרות אלפי שקלים שבועות לפני ההודעה. אם היה לי מידע פנימי הייתי משקיע מיליונים. עד היום לא נקראתי לחקירה בנושא ולא ידעתי שהנושא נבדק. אני בטוח שאם יבדקו את הנושא לעומק ימצאו שהחשדות כלפיי מופרכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully