וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייסליפ סיכם בסן אנטוניו, אנדרסן מתקרב לאטלנטה

האמריקאי של מלאגה עתיד לעבור מספרד ל-NBA, כשגם האוסטרלי מברצלונה צפוי לשחק בליגה הטובה בעולם

מרכוס הייסליפ בדרך ל-NBA. שחקנה של מלאגה בשתי העונות האחרונות הגיע לסיכום עקרוני עם סן אנטוניו ספרס לגבי השנה הבאה. בהייסליפ התעניינו לאחרונה אפס פילזן הטורקית וכן מכבי תל אביב, אבל נראה שהוא יצלח את האוקינוס האטלנטי ולא יישאר בעונה הקרובה באירופה.

הייסליפ שירת שנתיים בטורקיה, תחילה באולקר בעונת 2005/6, כאשר שנה אחר כך עבר לאויבת, אפס פילזן. לאחר מכן, שמה מלאגה את ידיה עליו והחתימה אותו לשנתיים. הפורוורד האמריקאי היה מן המשתכרים הגדולים ביבשת כשהרוויח כ-3.3 מיליון יורו לעונה, אבל הוא לא הרשים ולא מילא את הציפיות הגדולות שנתלו בו.

לא רק הייסליפ צפוי לעשות את הדרך מספרד לארה"ב, אלא גם דייויד אנדרסן. שחקנה של ברצלונה עתיד להצטרף לאטלנטה הוקס. לפורוורד האוסטרלי יש אמנם חוזה לעוד שנתיים בקבוצה הקטלאנית, אלא שסעיף בחוזהו מתיר לו להשתחרר מהמועדון בתנאי שיקבל הצעה מקבוצה ב-NBA עד ה-15 לחודש יולי. מי שמעוניינת באנדרסן היא אטלנטה, שבדראפט 2002 בחרה אותו בסיבוב השני במקום ה-37.

אנדרסן לא הסתיר לרגע את רצונו לשחק בליגה הטובה בעולם, ואמר לאחרונה כי כסף אינו מהווה בעיה מבחינתו וכי הוא יהיה מוכן להתפשר כדי לשחק שם. נראה כי אטלנטה מוכנה לשלם לו סכום של כשני מיליון יורו, שכר אותו הוא מרוויח כיום בבארסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully