וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו את הטור

בפעם ה-96 יצא לדרך מירוץ האופניים הקשה בעולם, הטור דה פראנס. קאנצ'לרה ניצח בפרולוג, לאנס ארמסטרונג עשירי

מירוץ האופניים החשוב בעולם, הטור דה פראנס, נפתח היום (שבת) בפעם ה-96. במשך 23 ימים ייצאו רוכבי האופניים בכל מזג אוויר לדווש ולעמוד בכל הכאבים והאתגרים הפיזיים והנפשיים שיעמדו לנגד עיניהם.

הערב פתחו 180 הרוכבים בקטע הפרולוג, כשהם התחרו נגד השעון. מי שניצח את הקטע הוא הרוכב השוויצרי פביאן קאנצ'לרה, שגם עשה זאת פעמיים ב-2004 ו-2007. הניצחון יעניק כמובן לשוויצרי את החולצה הצהובה המסורתית, המוענקת למוביל הטור בדירוג הכללי.

בשעה שש בערב (שעון ישראל) התייצבו כל הרוכבים במונאקו ליריית הזינוק, כשכל רוכב יצא לדרך זמן מה אחרי הרוכב שלפניו על מנת לצלוח מה שיותר מהר את 15.5 הקילומטרים הראשונים של הטור, המתפרש על פני יותר מ-3,500 קילומטרים.

קאנצ'לרה מקבוצת 'סקסו בנק' סיים, כאמור ראשון, בזמן של 19.32 דקות, כאשר הרוכב הספרדי אלברטו קונטאדור מקבוצת 'אסטנה' הגיע 18 שניות אחריו. בראדלי וויגינס הבריטי מקבוצת 'ג'רמין' עצר את השעון בזמן של 19.51 דקות. אנדראס קלודן, הגרמני של 'אסטנה' רביעי עם 19.54 דקות, האוסטרלי קאדל אוונס מקבוצת 'סילנס-לוטו' סגר את החמישייה הראשונה עם זמן של 19.55 דקות.

אלא שעם כל הכבוד לצרפתים, לטור המאתגר ועתיק היומין, ולכל הרוכבים, הרי מי שיתפוס את הפוקוס בתחרות הוא כמובן לאנס ארמסטרונג. הרוכב האמריקאי המיתולוגי שב להתחרות ארבע שנים אחרי שהשלים שבע זכיות רצופות בטור הצרפתי. ארמסטרונג סיים עשירי בפרולוג, 40 שניות אחרי קאנצ'לרה. אבל זו רק ההתחלה. במהלך הטור, האיש עם הירכיים והראש הכי חזקים יצטרך לתת את הדחיפה שתזניק אותו לראש הדירוג. קל כפי שהוא עשה זאת בעבר זה כנראה לא יהיה, אבל ארמסטרונג לא חזר לטור כדי לסיים במקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully