וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: האולימפית הביסה את רוסיה

4.7.2009 / 20:10

אלישי כדיר הוביל חמישה שחקנים ישראלים בספרות כפולות בדרך לניצחון 55:81 על רוסיה החזקה בדרך לסיבוב השני

הנבחרת האולימפית של ישראל רשמה הערב (שבת) ניצחון מרשים 55:81 על נבחרתה המקבילה של רוסיה במסגרת השלב הראשון של האוניברסיאדה בבלגרד. הניצחון מרשים במיוחד בעקבות העובדה שרוסיה הופיעה לאליפות עם נבחרת חזקה שכוללת בין היתר את ניקיטה שיבלקין המוכשר. את הנבחרת הרוסית מאמן סרגיי בלוב האגדי. בעקבות הניצחון יעפילו שחקניו של ארז אדלשטיין לשלב הבתים השני, בהם יפגשו את קנדה ואיטליה עם ניצחון אחד, בזכות העובדה שהרוסים העפילו עמם.

הנבחרת פתחה את המשחק היטב ורבע ראשון טוב של ניצן חנוכי ורוברט רותבארט נתן לישראל יתרון 13:24. ברבע השני נכנס לעניינים יוגב אוחיון, בצוותא עם אלישי כדיר והשניים הובילו את ישראל ליתרון משמעותי 26:43. הריצה הישראלית המשיכה גם ברבע השלישי כשבשיאו מובילה ישראל ב-29 נקודות, אך הרוסים צימקו מעט ל-41:63 בסוף הרבע השלישי. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד וישראל ידעה לשמור על ההפרש הגבוה בדרך לניצחון 55:81.

קלעו לישראל: אלישי כדיר 15 ו-13 ריבאונדים, יוגב אוחיון 14, רוברט רותבארט (8 ריבאונדים) וגל מקל 12 כל אחד, יובל נעימי 10, ניצן חנוכי 9, יוני ניר 4, דניאל גור אריה 3 ואבי בן שימול 2. אופיר פרחי שיחק ולא קלע. בשורות רוסיה בלטו: יבגני קולסניקוב 13, דרמיר זבירוב 12.

* נבחרת הנערות של ישראל העפילה הערב לשלב הבתים השני באליפות אירופה דרג ב' שנערכת באילת בעקבות ניצחון 54:63 על נבחרת גרמניה. בנבחרת בלטה בפעם השלישית ברציפות אביגיל כהן עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים. ישראל גוררת איתה לשלב הבתים השני מאזן נקי מהפסדים מאחר וההפסד לנבחרת ההולנדית מיום שישי נמחק בעקבות הדחתן של ההולנדיות.

* נבחרת הקדטים של רובי בלינקו הפסידו הערב בפעם השלישית ברציפות לנבחרתה המקבילה של רוסיה 79:71. בשורות הקדטים בלט נועם לייש עם 27 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully