וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת הנוער סיימה במקום ה-16 באליפות אירופה

סיימה את הטורניר בהפסד 28:23 לפינלנד במשחק על המקום ה-15. המאמן יוספולסקי: "זה היה טורניר מוצלח מאוד"

נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד סיימה במקום ה-16 באליפות אירופה הפתוחה שנערכה בשבדיה. לאחר שאתמול (שישי) הפסידה ישראל לאוסטריה ומאוחר יותר סיימה בתיקו עם בלארוס, שיחקה היום הנבחרת מול פינלנד, במשחק על המקום ה-15 באליפות, ונוצחה בסופו 28:23.

הנבחרת התקשתה מול המשחק המהיר של הפינים, שנהנו גם ממשחק מצוין של השוער הראשון והובילו מהפתיחה. יותם טל, הכובש המצטיין של הנבחרת לאורך כל הטורניר, היה מצוין בדקות הראשונות והשאיר את ישראל בתמונה, אך מרגע שהציבו עליו שמירה אישית, ההתקפה הישראלית מעט נתקעה. במחצית הובילו הפינים 9:13. ככל שהמשחק התקדם העייפות של שחקני הנבחרת באה לידי ביטוי והפינים ניצלו זאת כדי לנצח ולסיים במקום ה-15 באליפות. יותם טל הוביל גם במשחק הזה את כובשי הנבחרת, עם שישה שערים.

אחד מצמד המאמנים ראובן יוספולסקי סיכם את האליפות: "זה היה טורניר מוצלח מאוד. לאורך כל המשחקים קיבלנו מחמאות רבות. עם קצת יותר מזל ועם השחקנים שהיו חסרים לנו, היינו יכולים להגיע יותר גבוה. עדיין יש פערים משאר הנבחרות, אבל הרבה שחקנים עשו התקדמות משמעותית במהלך הטורניר וחשוב שנשתתף בכמה שיותר טורנירים כאלה בעתיד".

הנבחרת תמריא ביום ראשון בלילה ותנחת בנתב"ג ביום שני לפנות בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully