וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה: "לא ציפיתי לנצח"

הזוכה הטרייה בווימבלדון התייחסה לניצחון על אחותה: "התואר רשום על שמה של ונוס, היא תמיד מנצחת"

ניצחון 6:7, 2:6 על אחותה ונוס, העניק היום (שבת) לסרינה וויליאמס את התואר השלישי שלה בווימבלדון ואת תואר הגרנד סלאם ה-11 בקריירה. 15 אלף צופים במגרש המרכזי בווימבלדון ראו את הטניסאית בת ה-27 שומרת בצורה מושלמת על חבטות ההגשה שלה, מתגברת על אחותה בשובר שוויון ולאחר מכן שוברת פעמיים במערכה השניה בדרך לניצחון.

"אני מרגישה נהדר, בורכתי, אני לא מאמינה שאני מחזיקה בתואר ולא ונוס. התואר הזה רשום על שמה של ונוס והיא תמיד מנצחת", אמרה סרינה אחרי הניצחון, "לא חשבתי על ונוס היום, ראיתי בה רק יריבה. זו אחת מהפעמים בהן לא ציפיתי לנצח. אחרי שניצחתי במערכה הראשונה אמרתי לעצמי 'וואו, זה גדול.לא משנה מה יקרה, כבר ניצחתי מערכה', ככה שהייתי רגועה".

סרינה גם מתחה ביקורת על שיטת הדירוג כשאמרה: "אני חושבת שאם את זוכה בשלושה טורנירי גרנד סלאם בתוך שנה אולי את צריכה להיות מדורגת ראשונה בעולם, אבל ב-WTA זה מן הסתם לא ככה. אבל אני מעדיפה להיות מדורגת שנייה בעולם ולזכות בתארי גרנד סלאם מאשר להיות מדורגת ראשונה ולא לזכות".

ונוס, שעד היום הייתה ללא ספק השחקנית הבולטת בטורניר והפסידה 20 משחקונים בלבד בדרך לגמר, הסיברה את ההפסד: "הייתה לה תשובה להכל, היא שיחקה את הטניס היותר טוב היום והגיע לה לנצח. סרינה שיחקה מצוין, בעיקר בשובר שוויון במערכה הראשונה. אני נתתי מכות טובות, אבל היא החזירה ווינרים או שמה אותי בעמדה לא נוחה ואז החזירה ווינר".

אגב, הוויליאמסיות לא הסתפקו רק בהגעה לגמר וזכייה בשני המקומות הראשונים בטורניר היחידות, אלא גם הניפו את הצלחת בזוגות, כאשר גברו בשתי מערכות, 6:7, 4:6, על צמד האוסטרליות, סמנתה סטוסור ורנה סטאבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully