וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרדרוסיץ' חוזר לתקופת מבחנים נוספת בבני יהודה

אחרי ששוחרר למולדתו, ישוב הקשר/חלוץ הקרואטי להיבחן. הזהובים ישובו להתאמן בראשון, לאחר מנוחת סוף השבוע

הקשר/חלוץ הקרואטי ג'וסיפ סרדרוסיץ', שנבחן בשבוע שעבר במדי בני יהודה ושוחרר למולדתו לפני יציאת הקבוצה למשחק החוץ באזרבייג'אן, יחזור הערב (שבת) לישראל ויחל ביום ראשון תקופת מבחנים נוספת בקבוצה. המאמן גיא לוזון ממשיך בחיפושיו אחרי שני זרים נוספים, כאשר המטרה היא להחתים קשר אחורי וקדמי. לוזון עדין לא גיבש את דעתו לגבי סרדרוסיץ' הצעיר ועתידו ייקבע בימים הקרובים.

בתוך כך, ישובו בראשון שחקני הקבוצה להתאמן, ויערכו שני אימונים אחד בבוקר ובערב, אחרי שזכו למנוחה בסוף השבוע לאחר נחיתתם ביום שישי בצהריים מהמסע באזרבייג'אן, ממנו שבו הזהובים עם ניצחון חוץ יקר 0:1 על סימורג, שמעניק להם מקדמה חשובה לקראת משחק הגומלין שייערך ביום חמישי הקרוב באצטדיון בלומפילד.

"אנחנו שמחים מאוד מהניצחון, אבל צריך לעצור ולזכור שזו רק מחצית הדרך", אמר לוזון עם הנחיתה. "יש לנו עוד מחצית אחת לעבור, ועדיין לא השלמנו את המשימה. זה מרגש אותי ומאתגר אותי בכל פעם מחדש לשחק באירופה".

במידה ותעפיל בני יהודה לסיבוב השני, תמתין לה המנצחת במפגש הכפול בין דינאבורג הלטבית לנומה קאליו האסטונית. במשחק הראשון, ניצחה דינאבורג 1:2 בביתה, אולם האסטונים כבשו שער חוץ יקר שעשוי להועיל להם בגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully