וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום ושברו: סטיב סבידאן פורש

החלוץ שחווה פריחה בגיל 30, ביקש לעבור מקון למונאקו, אך ייאלץ לסיים את הקריירה בשל בעיה בלב. לאנדרו ייעדר חצי שנה

החלום ושברו. לפני פחות משנה הגשים סטיב סבידאן את משאלתו הגדולה וערך הופעת בכורה בנבחרת צרפת בגיל 30, והיום (שבת) הוא נאלץ להודיע על פרישה מוקדמת בשל בעיות בלב. סבידאן כבש העונה 14 שערים בקון, אך הקבוצה ירדה לליגה השנייה והוא תיכנן לעבור למונאקו, אלא שבמהלך הבדיקות הרפואיות במועדון מהנסיכות התגלו בעיות בליבו, ומכאן הדרך להפסיק את הקריירה הייתה קצרה.

"מה שקרה מהווה מכה מנטלית עבורי", אמר החלוץ במסיבת עיתונאים שכינס. "לצערי לא אוכל לעבור למונאקו וכנראה איאלץ לשים סוף לקריירה שלי, אלא אם כן הבדיקות הנוספות יראו אחרת".

סבידאן, שאף פעם לא נחשב לכישרון גדול, פילס את דרכו מהאשפתות, תרתי משמע. החלוץ החל את הקריירה באנז'ר, שם השלים הכנסה בפינוי זבל ובעבודה כברמן. בגיל 25 שיחק סבידאן בוואלנסיין, שם סיים עונה ראשונה עם מאזן דו ספרתי וחווה את נקודת המפנה בקריירה.

סבידאן היה מלך שערים בליגה השנייה עם ואלנסיין וכיכב גם בליגה הראשונה, עד שנמכר לקון בקיץ שעבר תמורת 4 מיליון יורו. ההופעות בקון עזרו לו ללבוש פעם אחת את מדי נבחרת צרפת, בנובמבר מול אורוגוואי, וכדי להשאיר סיכוי לשרת שוב את הטריקולור ביקש לעבור למונאקו לפני שקיבל את הבשורה המרה.

לאנדרו קרע את הרצועות

עוד שחקן שעבר סוף שבוע לא קל הוא מיקאל לאנדרו. השוער בן ה-30 ערך את אחד מאימוניו הראשונים בקבוצתו החדשה ליל, אליה עבר בשבוע שעבר מפריס סן ז'רמן, וכבר נפצע בצורה קשה כשקרע את הרצועות בברך ימין וייעדר חצי שנה. בליל כבר החתימו את לודוביק בוטל, ששיחק בקבוצה גם בעונה החולפת בתור מושאל, והוא יהיה השוער הראשון עד שלאנדרו יחזור.

לאנדרו, שהיה הסמל הגדול של נאנט לפני שלוש השנים שבילה בבירה הצרפתית, סיפר שנפצע לבדו, ללא מגע של שחקן אחר. "אף אחד לא פגע בי", הבהיר השוער. "המחשבה הראשונה שלי הייתה על המאמן רודי גרסיה והמועדון, שהשקיעו כל כך הרבה מאמץ כדי לצרף אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully