וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר - רודיק: הכל מספרים

השוויצרי מחפש תואר גרנד סלאם 15 שיהפוך אותו לגדול בהיסטוריה, האמריקאי ינסה לתקן מאזן 18:2 (16:00, ערוץ 5)

אם להסתמך על המספרים בלבד הרי שכבר יש זוכה בטורניר ווימבלדון 2009 וקוראים לו רוג'ר פדרר. השוויצרי יעלה היום (16:00, ערוץ 5) במטרה להשיג את תואר הגרנד סלאם ה-15 שלו ואת התואר השישי בווימבלדון נגד יריב שעל הנייר כמעט ואין נוח ממנו עבורו, אנדי רודיק.

פדרר מגיע עם מאזן אדיר במשחקים שלו נגד האמריקאי ואחרי 20 כאלו עומד המאזן על 2:18 לזכותו. השניים כבר נפגשו שלוש פעמים בווימבלדון בעבר, פעמיים בגמר ופעם אחת בחצי, ומיותר לציין שהשוויצרי ניצח בכולם.

אבל טניס לא משחקים על נייר (אלא על דשא במקרה הספציפי הזה) ורודיק עבר כמה מבחנים קשים בדרך למשחק על התואר. האמריקאי בן ה-26 מינה את לארי סטפנסקי למאמנו בתחילת השנה במטרה לגוון יותר את המשחק שלו ושם לו למטרה להכנס לפסגה הכמעט סגורה של הטניס, ושנשלטת על ידי פדרר ורפאל נדאל.

"להגיע לגמר ווימבלדון זה לא דבר מקרי", מסביר רודיק, שזכה עד היום רק בגראנד סלאם אחד (2003). "זה תהליך, ואני מודה שהוא היה ארוך. אחרי שהודחתי מוקדם בשנה שעברה, אשתי ואני דנו ארוכות בשאלה האם עדיין יש לי את זה. עבדתי קשה כדי לקבל הזדמנות נוספת להצלחה, הייתי מחוייב לחלוטין לתזונה, לשעות השינה ולהכל".

בצד השני יגיע פדרר כפייבוריט ברור, אבל לשוויצרי האלגנטי יש הרבה מאוד כבוד ליריב שלו מחר ולא רק בגלל חבטות ההגשה שלו.

השווייצרי הפך לראשון בהיסטוריה שיופיע בשבעה גמרים רצופים בווימבלדון, ואם ינצח יהיה הרביעי ב-40 השנים האחרונות שזוכה ברולאן גארוס ובווימבלדון (יחד עם ביורן בורג, רוד לייבר ורפאל נדאל).

"שיחקתי נגדו 20 פעמים, כך שהיה לי המון זמן ללמוד אותו ולהבין את המשחק שלו", התייחס פדרר לרודיק, "הוא תמיד שיחק נגדי בצורה קצת שונה לעומת הפעם הקודמת בה נפגשנו. ראיתי הרבה מראות שונים של אנדי רודיק. אני אוהב את רוח הלחימה שלו ואני אוהב לשחק נגדו, ולא רק בגלל המאזן בינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully