וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס זכתה בטורניר ווימבלדון

האחות הצעירה לבית וויליאמס ניצחה את ונוס בדרבי 6:7, 2:6, זכתה בטורניר ווימבלדון בפעם השלישית בקריירה ועלתה ל-10:11 במאזן הפנימי בין שתיהן

נכון, הכל נשאר במשפחה וכך גם התואר של ווימבלדון, אבל אחרי שנתיים רצופות של שלטון של ונוס וויליאמס בלונדון, היום שברה האחות סרינה את ההגמוניה לאחר שניצחה אותה 6:7, 2:6 וזכתה בטורניר היוקרתי בפעם השלישית בקריירה.

ונוס אמנם הגיעה למשחק על התואר אחרי לא מעט הופעות מרשימות בשבועיים האחרונים ולאחר שדרסה בחצי הגמר את המדורגת ראשונה בטורניר ובעולם, דינארה סאפינה, אבל סרינה כבר הייתה יריבה חזקה בהרבה. אחרי שהגיעו למשחק הגמר עם מאזן 10:10 ביניהן, בדיוק כמו שאבא ריצ'רד אוהב, סרינה הייתה זו ששברה את השוויון. האם לאבא הייתה יד בכך כמיטב השמועות לאורך השנים? אולי לעולם לא נדע.

המשחק התעלה לעתים קרובות לרמות לא רעות בכלל ונרשמו בו כמה נקודות יפות למדי, והחאיות נגררו למשחק צמוד במערכה הראשונה, שהסתיימה רק בשובר שוויון במהלכו נראתה סרינה מרוכזת בהרבה. כעת האחות הצעירה כבר נראתה באלמנט שלה, ותוך כדי שמירה מושלמת על חבטות ההגשה שלה רק המתינה לרגע בו אחותה תישבר. זה קרה באמצע המערכה השנייה ומשם סרינה המשיכה לניצחון.

מאוחר יותר זכו דניאל נסטור וננאד זימוניץ' בטורניר הזוגות אחרי ניצחון על בוב ומייק בריאן 6:7, 7:6, 6:7, 3:6.

מהלך המשחק

ונוס פתחה טוב ושמרה על משחקון ההגשות שלה אחרי שסרינה נתנה פייט, אך בשני המשחקונים הבאים השתיים הציגו משחקוני הגשה מושלמים שלא איפשרו האחת לשנייה לאיים. סרינה, שהיכתה ארבעה אסים בשלושת משחקוני ההגשה הראשונים שלה, נראתה נחושה יותר בפתיחה. במשחקון השמיני סרינה נקלעה לפיגור, אך העיזה ועלתה לרשת, מה שהשתלם לה בסופו של דבר כשלא נשברה והשוותה ל-4:4. השתיים שמרו על יכולתן עד שהגיעו לשובר שוויון, בו ניצחה סרינה 3:7.

כמו במערכה הראשונה, גם השנייה נפתחה בצורה צמודה, כשהאחיות יודעות לשמור על חבטות ההגשה שלהן בצורה מושלמת. במצב של 2:3 לסרינה ונוס איבדה את הפוקוס לכמה דקות, איפשרה לאחותה לשבור אותה ונקלעה לפיגור 4:2. סרינה עלתה ל-2:5 ובמצב הזה ונוס כבר איבדה את האמונה, נראתה מעט סובלת מהפציעה ברגלה נשברה פעם נוספת והפסידה במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully