וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל עוברת לחזק את ההגנה

אחרי קאקה, רונאלדו ובנזמה, ריאל פוזלת לעבר אשלי קול, שעשוי לעזוב את צ'לסי. פרז: "שתי החתמות נוספות יספיקו"

אחרי שההתקפה שלהם נבנתה ונראית לא רע, הגיע הזמן לחזק גם את ההגנה. הסאן הלונדוני מדווח כי ריאל מדריד עושה מאמצים לצרף את אשלי קול, שלא חתם עוד על חוזה חדש בצ'לסי ומשמש כמטרה נוחה עבור הבלאנקוס שמנסה לעבות את החולייה האחורית.

מגנה השמאלי של הכחולים סירב לחתום על חוזה חדש בסטאמפורד ברידג' לאחר שהתברר לו כי הוא לא הולך להיות אחד מהמרוויחים הגדולים במועדון. מי שעקב בדריכות אחר ההתפתחויות הוא לא אחר מפלורנטינו פרז, נשיא ריאל, שכבר הוכיח שאין לו בעיה להכניס את היד לכיס, במיוחד לאחר שהתברר כי מנואל פלגריני כבר שם עין על קול.

על פי הדיווח, קול היה מעוניין להישאר בצ'לסי, אך ייאלץ לעזוב אם החוזה לא ייחתם בקרוב. מי שעוד עשויה לצרף את השחקן היא ברצלונה, שגם כן תשמח לראות אותו אצלה. "אשלי אוהב את צ'לסי ולגמרי נרגש לעבוד עם המאמן החדש, קרלו אנצ'לוטי", צוטט מקורב לשחקן. "הוא רוצה לתת את השנים הטובות ביותר שלו בקריירה למועדון, אבל העסקה צריכה להיות נכונה מבחינת החוזה החשוב. הוא צריך להרגיש שווה כמו יתר השחקנים המובילים בקבוצה".

קול, שערך 73 הופעות בינלאומיות, שיחק ב-42 משחקים בצ'לסי בעונה החולפת וכבש שער אחד.

פרז: "צריך להשקיע מאמצים בשכנוע שחקנים לעזוב"

ובינתיים פרז התייחס בהרחבה להחתמות החמות שביצע בשבועות האחרונים ועל המשך התוכניות שלו עד לתחילת העונה. בין השאר הוא מבהיר כי התכנון שלו הוא להחתים שני שחקנים נוספים ובמקביל לנסות לשחרר שחקנים אחרים. "כעת אנחנו צריכים להירגע קצת מכיוון שבסגל של קבוצה יש בדרך כלל 25 שחקנים ואצלנו יש 35.

"אנחנו צריכים עכשיו להשקיע מאמצים בשכנוע חלק מהשחקנים בכך שהם צריכים לעזוב. אסור גם לשכוח שיש בשנה הבאה את הגביע העולמי וכל השחקנים שלנו רוצים לשחק", הוסיף הנשיא. "אם שחקנים לא יקבלו את ההזדמנות שלהם לשחק כאן, הם ירצו לעשות את זה במקום אחר כדי שיוכלו לשחק בגביע העולמי".

לגבי המשך תוכנית ההחתמות שלו, הוסיף פרז כי הוא חושב ש"שתי החתמות נוספות יספיקו". פרז גם נשאל לגבי האפשרות שפרנק ריברי מבאיירן מינכן וצ'אבי אלונסו מליברפול יצטרפו, ועל כך אמר: "הם שניהם שחקנים מצוינים, אך המועדונים שלהם לא רוצים למכור אותם, למרות שבעולם הכדורגל דברים יכולים להשתנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully