וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן בעקבות הונטלאר או פביאנו

סגן הנשיא עושה מאמצים לצרף חלוץ, אך הפערים עם סביליה להעברתו של הברזילאי גדולים. אנדראה פירלו אמור להישאר

אחרי הכסף שנכנס לקופתה של מילאן בעקבות מכירת קאקה, הגיע הזמן לעשות קצת עסקים. הרוסונרי אישרו כי הם מתכוונים לנסות להחתים את קלאס יאן הונטלאר, חלוצה של ריאל מדריד או את לואיס פביאנו, חלוצה של סביליה. את הדברים אישר סגן נשיא הקבוצה, אדריאנו גליאני.

על פי הדיווחים, גליאני כבר המריא לסביליה כדי לבדוק את האפשרות לצרף את פביאנו, אך גילה כי הפערים הם גדולים מדי. לכן כעת צפוי סגן הנשיא להמריא מדריד כדי לשוחח עם פלורנטינו פרז על האפשרות לצרף את הונטלאר, שכבש שמונה שערים ב-20 משחקים בעונה האחרונה בספרד.

מילאן, שמכרה את קאקה לריאל, הצליחה כבר לשכנע את חלוצה של וולפסבורג, אדין דזקו, להצטרף, אך האלופה הגרמנית החליטה שלא למכור את השחקן, כך שמצוקת החלוצים נותרה מבחינת האיטלקים. בכוונתה של מילאן לנסות להשאיל את הונטלאר, בעוד שלגבי הברזילאי הם ינסו לרכוש.

ובמקביל לנסיונותיה להתחזק, עדיין לא נחלשו הדיבורים על כך שאנדראה פירלו בדרך החוצה. גליאני רמז כי השחקן עשוי להישאר בסופו של דבר בעונה הבאה קבוצה לאחר שהמועדון לא קיבל אף הצעה עבורו. כזכור, פירלו כבר נקשר כמועמד לעבור לצ'לסי ולשתף פעולה עם מאמנו לשעבר, קרלו אנצ'לוטי ועם אתלטיקו מדריד.

גליאני משוכנע כי הקשר הבינלאומי יהיה חלק מסגל הקבוצה באימון הפתיחה ב-6 ביולי, והדגיש: "לא קיבלנו אף הצעה עבור פירלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully