וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנס מוריס שוחרר מצסק"א מוסקבה

השחקן קיבל את ההודעה, יעזוב לאחר עונה אחת בלבד וכבר מועמד לברצלונה, פילזן ופנר. לופז וקבזאס חתמו בחימקי

טרנס מוריס ממשיך להחליף קבוצות כמו נעליים וגם בעונה הקרובה נראה אותו בקבוצה חדשה. שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב והפועל ירושלים קיבל הודעה רשמית מצסק"א מוסקבה כי הוא לא ממשיך וכעת יאלץ לנדוד לעבר התחנה הבאה בקריירה.

כזכור, מוריס חתם בשורות צסק"א לשלוש שנים בעונה שעברה. במהלך העונה האחרונה הוא העמיד ממוצעים בינוניים של 6.7 נקודות למשחק, 4.9 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים ב-21 משחקי היורוליג. במסגרת הליגה הרוסית הנתונים היו מעט טובים יותר, כשהוא קלע 8.4 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים, אך הוא לא הצליח לתפוס מקום מרכזי בקבוצה.

"ההחלטה שלנו להיפרד מטרנס היא חלק מהאסטרטגיה החדשה שלנו לבצע שינויים בסגל", נסביר יו"ר המועדון, אנדריי וטוטין. "זה לאא היה פשוט להיפרד ממוריס. בשנה שלו בצסק"א הוא הוכיח את עצמו כמקצוען אמיתי וכשחקן ברמה הגבוהה, הוא עזר לנו בעונה הקשה ובמיוחד בהתחלה. אני בטוח שטרנס יוכל להראות את הפוטנציאל שבו במועדון אחר. אני רוצה לאחל לו את המיטב למצוא קבוצה חדשה והצלחה בהמשך הקריירה שלו".

בין המועמדות לקלוט את השחקן נמצאות ברצלונה, כשגם אפס פילזן ופנרבחצ'ה מעוניינות במוריס, על פי דיווחים בתקשורת הטורקית.

ובינתיים, ראול לופז ששוחרר מריאל מדריד, מצא בית חדש אצל חימקי. רכז נבחרת ספרד חתם על חוזה חדש לשנתיים ויתאחד עם מאמנו בנבחרת, סרג'יו סקאריולו. לופז, ששיחק בבלאנקוס בשלוש השנים האחרונות, העמיד ממוצעים של 7 נקודות למשחק, 1.6 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים ב-32 משחקים במסגרת הליגה. ביורוליג הוא סיים עם 6.6 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים ב-16 משחקים.

מי שעוד מצטרף לחימקי הוא קרלוס קבזאס, שרק אתמול הודיע על העזיבה שלו את מלאגה לאחר שתם לו החוזה. בדברי העזיבה שלו הוא אמר: "היום זה יום קשה עבורי. החוזה שלי הסתיים והחלטתי לעזוב את המועדון של החיים שלי. לקח לי הרבה כדי להחליט לעזוב, אבל אני בגיל מכריע והוצעו לי מספר הצעות. אני רוצה להגיד תודה למועדון ולאוהדים. החיים ארוכים ואני מקווה לחזור יום אחד לכאן".

* סאני בצירוביץ הודיע שיעזוב את רומא לאחר שזו הודיעה לו שלא תוכל לעמוד בשכרו הגבוה.

* פיב"א הורתה לאלופת בולגריה, אקדמיק סופיה, לשלם לשני שחקניה לשעבר סכום של 285 אלף דולר לאחר שהייתה חייבת להם תשלומי משכורות שלא שולמו. מדובר בסטבין סמית', שחקנה לשעבר של דאלאס ואקס עירוני נהריה, וננאד דיוריץ'. השניים עזבו את המועדון ב-2008. כמו כן אסרה פיב"א על הקבוצה להחתים שחקנים עד שישולם החוב לשניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully