וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן ליג: פאוול ניצח בקושי ב-100 מטר באוסלו

בהיעדרם של בולט וגיי, זכה הג'מייקני במירוץ בפוטו פיניש. ולאסיץ' ניצחה בקפיצה לגובה, איסינבייבה רשמה ניצחון שני

בצל מזג אוויר קשה באוסלו נערך המחזור השני של ליגת הזהב באתלטיקה כחלק מהמשך ההכנות לקראת אליפות העולם בעוד כחודש וחצי. מי שגרף את המקום הראשון במקצה ל-100 מטר היה אסאפה פאוול, שניצל את היעדרותם של יוסאין בולט וטייסון גיי כדי לגרוף את המקום הראשון.

הג'מייקני ניצח את המירוץ רק בפוטו פיניש אחרי שדניאל ביילי מאנטיגווה סיים עימו באותו זמן, 10.07 שניות. השניים הקדימו במאית שנייה אחת בלבד את מייקל פרייטר הג'מייקני ובכך יצרו מירוץ דרמטי עד קו הסיום. "הייתי מספיק חזק היום", אמר פאוול לאחר המירוץ. "התחלתי רע והרגליים שלי היו כבדות. ניסיתי רק לנצח".

במירוץ ל-400 מטר, בהיעדרם של לאשון מריט וג'רמי וורינר האמריקאים, גרף רני קוואו את המקום הראשון עם זמן של 45.18 שניות. אצל הנשים, האמריקאית סניה ריצ'ארדס המשיכה עם ניצחון שני במפעל אחרי שעצרה את השעון על 49.23 באותו מריוץ, בעוד האלופה האולימפית הבריטית, כריסין אוהרוגו סיימה רק שישית.

בתחרות הקפיצה לגובה, הקרואטית היפהיפה בלאנקה ולאסיץ' ניצחה בתחרות הקפיצה לגובה, כשלמרות שסיימה בתוצאה חלשה יחסית, שני מטר, היא סיימה ראשונה בהיעדרן של שטיה האלבוט ואריאן פרידריך.

מי שעוד נותרה במירוץ למטילי הזהב היא הקופצת במוט, ילנה איסינבייבה, שרשמה ניצחון שני בגולדן ליג. הרוסייה זכתה בתחרות עם 4.71 מטר בניסיון השני וניצחה את מוניקה פירק שהגיעה למקום השני אחרי שפסלה פעם אחת יותר מיריבתה. סבטלנה פיפבונה סיימה שלישית עם 4.66.

איסיניבייבה פתחה את התחרות עם גובה של 4.71 מטר, כאשר רק שתי יריבותיה נשארו בתחרות. אחרי שכשלה בניסיון הראשון, התחרות נעצרה בשל הגשם הכבד באוסלו. איסינבייבה השלימה את הקפיצה ולאחר מכן כשלה בכל נסיונותיה לעבור 4.81 מטר. "אני שמחה לנצח, אבל לא מהתוצאה", אמרה בסיום. כזכור, האתלט או האתלטית שיזכו בכל שש התחרויות מסדרת הגולדן ליג, יגרפו סכום של מיליון דולר בסוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully