וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקוגלו התחרט ובדרך לטורונטו

הפורוורד העדיף את הראפטורס, שהציעו לו שכר של 53 מיליון דולר לחמש שנים אחרי שסגר בפורטלנד. ג'קסון יישאר בלייקרס

בדיוק שבוע עבר מאז החתימה אורלנדו מג'יק את וינס קארטר, החתמה שהשפיעה באופן ישיר על עתידו של הידו טורקוגלו. על אף שבמועדון האמינו כאילו יש סיכוי מסוים להשאיר את הפורוורד הטורקי הנהדר בפלורידה, היה ברור כי השחקן, שהחזיק באופציה לצאת מחוזהו ולבחון את השוק, יעדיף לחפש הצעה גבוהה יותר במקום אחר.

ובמשך כל השבוע שחלף, הקבוצה שהוזכרה כמועמדת הרצינית ביותר לקלוט את הפורוורד היתה פורטלנד. הבלייזרס, שהודחו בסיבוב הראשון של הפלייאוף אשתקד, מחפשים להתחזק בעמדות 3 ו-1, וכצעד ראשון, סימנו את טורקוגלו כאיש המרכזי של שוק השחקנים החופשיים הקיץ. קווין פריצ'ארד, הג'נרל מנג'ר המוערך של הקבוצה, נפגש מספר פעמים עם טורקוגלו, ונראה כי השניים הגיעו לסיכום. אלא שביום שישי חלה תפנית משמעותית והשחקן התקרב לטורונטו.

תחילה דווח ברשת ESPN כי טורקוגלו ופריצ'ארד נפגשו ביום רביעי לארוחת ערב, לאחריה נשאר הטורקי בפורטלנד על מנת לראות את העיר. אחרי מספר שיחות נוספות, הצדדים הגיעו לסיכום עקרוני, אך בסופו של דבר השחקן שינה את החלטתו והחליט שלא להצטרף לפורטלנד לאחר שקיבל הצעה לחתום על חוזה לחמש שנים תמורת 53 מיליון דולר בטורונטו, כך על פי הדיווחים.

השכר שהוצע לטורקוגלו בטורונטו הוא גבוה בשלושה מיליון דולר ממה שהוצע לו בפורטלנד, אך נראה שהסיבה המרכזית לשינוי בהחלטתו הוא הרצון שלו לשחק בטורונטו, מקום שבו הקהילה הטורקית רחבה יותר ולאחר התאקלמותו כבר במזרח ארצות הברית לאחר ששיחק חמש שנים במג'יק.

גורם המקורב למשא ומתן דיווח כי טורקוגלו אמנם נתן התחייבות בעל פה לפורטלנד ביום חמישי, אך בשישי בבוקר הודיע כי יש לו מחשבות נוספות על המהלך. מאוחר יותר הבלייזרס כבר קיבלו הודעה כי הסיכום שנעשה מבוטל וכי טורקוגלו יחתום בטורונטו.

* למרות השמועות וחוסר וודאות מסוים, דומה כאילו פיל ג'קסון ימשיך בתפקידו כמאמן הלוס אנג'לס לייקרס גם בעונת המשחקים הקרובה. הזן מאסטר עדיין לא הודיע רשמית על החלטתו, אך ב-ESPN טוענים כי המאמן הוותיק, שלפני כחודש תלה את החלטתו האם לאמן בעונה הקרובה במצבו הרפואי, ינסה להצעיד את האלופה המכהנת לטבעת נוספת.

עדכון ראשון: 3/7 22:05
עדכון אחרון: 4/7 10:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully