וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה יהיה משחק על הכל"

סרינה וויליאמס דרוכה לקראת גמר הנשים בווימבלדון (16:00, ספורט 5) נגד אחותה. ונוס: "צריכה לדאוג לתארים שלי"

זה כמעט לא קרה. בחצי הגמר הראשון אמש (חמישי), סרינה וויליאמס נאלצה לעבוד מאוד, מאוד קשה מול אלנה דמנטייבה, ולבסוף הצליחה לנצח אחרי 3 מערכות מותחות מאין כמוהן. סרינה עלתה לגמר, מרוצה, והתפנתה לצפות באחותה, ונוס, מטאטאת את דינארה סאפינה כדי להעפיל לשם גם. במידה רבה מדובר בגמר הקלאסי - שתי השחקניות מגיעות בכושר מצוין, לשתיהן היסטוריה ענפה בטורניר בפרט ובסבב בכלל, ואם כל זה לא מספיק - הרי ששתיהן מגיעות מאותה משפחה.

מחר (שבת, 16:00, ספורט 5) זה קורה. ונוס נגד סרינה, על במת הטניס הגדולה בעולם. זו תהיה הפעם השניה ברציפות והרביעית בסך הכל שהשתיים נפגשות על משטח הדשא המפואר, שהפך שחקנים בינוניים לגדולים וגדולים לאגדות. המאזן בין השתיים עומד כעת על 10:10 סמלי, ומאז שנת 2000, שבע פעמים אלופת ווימבלדון הגיעה ממשפחת וויליאמס. אלא שהמלכה האמיתית של הדשא, לפחות בשנים האחרונות, היא ונוס. עם חמש זכיות, ביניהן אחת בשנה שעברה, ונוס מגיעה כפייבוריטית לגמר השמיני בין האחיות.

בשנה שעברה זה נגמר בשתי מערכות צמודות לזכות האחות הבכורה, וגם השנה נדמה שונוס מגיעה בכושר עדיף. 51 הדקות שלקחו לה להדוף את סאפינה בחצי הגמר מעידות על כך. ניצחון, ו-ונוס תיכנס להיסטוריה, כשחקנית הראשונה מאז סטפי גארף שזוכה שלוש פעמים ברציפות בטורניר הדשא היוקרתי. "אני שמחה שסרינה בגמר. אני לא רוצה בהכרח שהיא תפסיד, אבל אני חייבת לנצח", אמרה ונוס לקראת הקרב הגדול. "אני שונאת לראות אותה מאוכזבת, אבל באותו זמן, אני צריכה לדאוג לתארים שלי".

סרינה, כאמור, מגיעה כסוג של אנדרדוגית. למרות שמחזיקה במאזן מרשים של 2:5 על אחותה בגמרים, בווימבלדון מדובר בסיפור אחר. עבור סרינה, עצם המעמד והסיטואציה מספרים את כל הסיפור. "זה לא נעשה מוזר. זה יהיה משחק על הכל - על זה חלמנו כשגדלנו בקומפטון לפני 20 שנה. בשביל זה עבדנו, וזה מה שאנחנו רוצות", אמרה האחות הקטנה לבית משפחת וויליאמס, ולא במפתיע החליטה לדבר בלשון רבים. אז כן, לגמר מחר תהיה מנצחת אחת, כשם שתהיה גם מפסידה אחת, אבל במקרה של האחיות וויליאמס, הכל נשאר במשפחה. משעמם לא יהיה שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully