וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "זו רק מחצית הדרך"

גיא לוזון ובני יהודה נחתו אחרי הניצחון באזרבייג'אן, המאמן הרגיע את החגיגות: "יש לנו עוד הרבה מאוד לאן להתקדם"

שחקני בני יהודה נחתו היום (שישי) בנתב"ג אחרי שחזרו מניצחון החוץ שלהם באזרבייג'אן על סימורג המקומית (0:1), במשחק הראשון במוקדמות ליגה האירופית, והתקבלו על ידי חמישים אוהדים בשדה התעופה. אחרי שרשמו את ניצחונם הראשון אי פעם באירופה עשו הזהובים צעד ענק לעבר הבטחת מקומם בסיבוב השני, כשתיקו בגומלין בבלומפילד בשבוע הבא יספיק להם.

המאמן גיא לוזון אמר לאחר הנחיתה: "אנחנו שמחים מאוד מהניצחון, אבל צריך לעצור ולזכור שזו רק מחצית הדרך. יש לנו עוד מחצית אחת לעבור, ועדיין לא השלמנו את המשימה. זה מרגש אותי ומאתגר אותי בכל פעם מחדש לשחק באירופה, וזאת גם השאיפה שלי, להצליח במפעל הזה".

על המשחק עצמו אמר לוזון: "ידעתי כבר לפני המשחק שאנחנו יוצאים למשחק לא פשוט, ואף פעם בשלבים האלה לא קיבלתי קבוצה קלה. המשחק היה שקול, מחצית ראשונה ביתרון שלנו, מחצית שנייה בשליטה שלהם, היה יכול להיגמר לכאן או לכאן, ולשמחתי זה נגמר לטובתנו, אבל צפוי לנו מאבק לא קל במשחק השני".

לגבי המשך הדרך במפעל אמר לוזון: "שלב הבתים זה משהו מאוד מאוד רחוק מבחינתי כרגע, אנחנו צריכים רק להסתכל על המשחק הקרוב ולהתקדם צעד צעד. בני יהודה לא נמצאת בשיא כושרה ושיא כוחה, יש לאן להשתפר ולאן לשאוף, ויש לנו עוד הרבה מאוד לאן להתקדם".

המנכ"ל משה דמאיו הוסיף: "ידענו להוציא את העוקץ מהמשחק שלהם, אני מקווה שנשלים את העבודה ביום חמישי ושמה שנשאר מבלומפילד המשופץ יהיה מלא בגומלין".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully