וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיב"א הודיעה כי גלבוע/גליל לא תשחק באירופה

3.7.2009 / 14:38

בהודעה שהוציא הארגון לא נכללת הקבוצה בין הקבוצות שישתתפו ביורוקאפ. במנהלת שוקלים להגיש מכתב מחאה

פיב"א אירופה הוציאה היום (שישי) הודעה רשמית עם רשימת הקבוצות שישתתפו השנה במפעלים האירופיים השונים, ולאחר שבשבוע שעבר קיבלו במשרדי מנהלת הליגה הודעה על כך שגלבוע/גליל עליון תשתתף רק במוקדמות היורוקאפ ולא בשלב הבתים, מסתבר כי הקבוצה הוצאה מהשתתפות במפעל באופן כללי. ברשימת הקבוצות שישתתפו השנה באירופה מופיעות מכבי תל אביב (בשלב הבתים ביורוליג) והפועל ירושלים (בשלב מוקדמות היורוקאפ). בני השרון, ששקלה השתתפות ביורוצ'אלנג', לא תשתתף גם כן. הגרלות המשחקים יערכו ב-8 ביולי במדריד.

אחת הסיבות הבולטות להוצאת גלבוע/גליל גם משלב הבתים היא הבעייתיות שהתגלתה בימים האחרונים במפעלים האירופיים השונים, שכן לא מעט קבוצות הודיעו על פרישה מטעמים תקציביים. במנהלת הליגה קיבלו בהפתעה את הודעת פיב"א, והחל מאמש פועלים שם במספר מישורים על מנת לפעול להכנסת גלבוע/גליל לשלב הבתים של היורוקאפ.

בין המהלכים שמוביל יו"ר המנהלת אבנר קופל, נשקל הגשת מכתב מחאה רשמי להנהלת המפעל עליו יהיו חתומים כל חברי המנהלת, ובו יקראו להכנסת גלבוע/גליל לשלב הבתים של המפעל, אחרת יפרשו כל הנציגות הישראליות מאירופה. בשלב זה לא כל חברי המנהלת נתנו את אישורם לביצוע המהלך. בנוסף יפגשו קופל ועדלי מרכוס, מנכ"ל המנהלת, עם ראשי המפעל בפגישה שתיערך ביום שלישי הקרוב ובו ינסו לשנות את ההחלטה.

"נהיה אך ורק בשלב הבתים. אנחנו לא נשתתף במוקדמות, בזכות ולא בחסד", אמר בתגובה חיים אוחיון בשיחה עם וואלה! ספורט,"לליגת העל מגיע קבוצה בשלב הבתים, ואנחנו נבחרנו בזכות ההישגים הספורטיביים שלנו כקבוצה, אחרי שחיפה פרשה. זה חובה מבחינתנו להשתתף במפעלים האירופיים בשביל הכדורסל הישראלי. יש פה מעבר לטובתנו, זה לטובת כל ליגת העל. ברגע שיש תקדים שכזה, אז השמיים הם רק הגבול וזה הסיפתח. אנחנו חברים ביורוליג, ובהחלט מגיע לנו קבוצה בשלב הבתים כמו שמגיע לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully