וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייטרוס יחמיץ את משחקי ההזדמנות האחרונה

3.7.2009 / 12:16

שחקנה של אורלנדו סובל מפציעה ולא ישחק בקיץ הקרוב במדי נבחרתו. גאסול הודיע לאיגוד הספרדי שישתתף באליפות אירופה

בעוד מאמן נבחרת צרפת וינסנט קולה החל את אימוני נבחרת צרפת לקראת משחקי ההזדמנות האחרונה לאליפות אירופה, הוציא הבוקר (שישי) האיגוד הצרפתי הודעה שטרפה את הקלפים עבור הנבחרת: "מייקל פייטרוס לא ישחק במדי נבחרת צרפת בקיץ הקרוב. יש לו פציעה בפרק כף היד והוא זקוק למספר שבועות של מנוחה מוחלטת ולאחר מכן מספר שבועות של טיפולים. פייטרוס מרגיש לא בנוח עם ההחלטה הזאת. אנחנו שקלנו את השתתפותו במספר השבועות האחרונים בעקבות הפציעה וזאת ההחלטה". כעת תשתדל צרפת, שכוכביה טוני פארקר ורוני טוריאף יופיעו למשחקים, לעבור את איטליה ולזכות בכרטיס ה-16 והאחרון לאליפות אירופה בפולין.

גם בגרמניה סוערות הרוחות לקראת אליפות אירופה. מאמן הנבחרת דירק באוורמן פרסם הבוקר את סגל הנבחרת המונה 21 שחקנים לקראת פתיחת האימונים בסוף חודש יולי בלברקוזן כשבין השחקנים ששמם נעדר מהרשימה נמצאים דירק נוביצקי, כוכבה של דאלאס מבריקס וכריס קיימן, שחקנה של לוס אנג'לס קליפרס. השניים ששיחקו בקיץ האחרון במדי גרמניה במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, הודיעו כי הם שוקלים את דרכם בנבחרת ואם לא תיפול הפתעה מיוחדת, לא ישחקו באליפות אירופה. גרמניה משחקת בבית ב', שאיתו תצטלב נבחרת ישראל במידה ותעבור את הסיבוב הראשון.

* ה"מארקה" הספרדי מפרסם הבוקר כי פאו גאסול, סנטר נבחרת ספרד, ואלוף ה-NBA הטרי במדי לוס אנג'לס לייקרס, הודיע לאיגוד הספרדי על כך שישחק בקיץ הקרוב באליפות אירופה, בניגוד לשמועות על כך שיוותר על האליפות כדי לנוח בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully