וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואן חתם לשנתיים במנצ'סטר יונייטד

"הוא חלוץ מוכח, זה מעולם לא הוטל בספק", הסביר פרגוסון את החתמתו המפתיעה של החלוץ בן ה-29, ששוחרר מניוקאסל

הקריירה הדועכת של מייקל אואן צללה הקיץ לתהומות חדשים, כשהחלוץ בן ה-29 שוחרר מניוקאסל ולא הצליח למצוא לעצמו בית חדש, כשבין המועמדות לקלוט אותו הוזכרו קבוצות כמו האל סיטי וסטוק, אבל לפתע, חלה תפנית דרמטית בעלילה. גבירותי ורבותי, המועדון הבא של מייקל אואן הוא לא אחר מאלופת אנגליה המכהנת, מנצ'סטר יונייטד. האתר הרשמי של השדים האדומים הוציא הערב (שישי) הודעה רשמית, לפיה החלוץ חתם במועדון לשנתיים.

חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר, שסבל מאינספור פציעות לאורך השנים, לא כבש במדי ניוקאסל מאז ינואר, ואף סופסל על ידי המנג'ר אלן שירר בשלבי ההכרעה של העונה. לאור הירידה במניותיו הוציאו סוכניו של אואן חוברת בת 32 עמודים המתארת את יכולותיו וחילקו אותה לקבוצות הפרמיירליג, מה שהפך אותו למושא לעג בכל הממלכה, אבל כנראה שלפחות על פרגוסון הטריק הזה עבד.

אואן עבר במשך היום בדיקות רפואיות, ומספר שעות לאחריהן יצאה ההודעה הרשמית והמפתיעה. "מייקל הוא חלוץ מוכח, מהרמה הגבוהה ביותר, וזה מעולם לא הוטל בספק", אמר מאמן הקבוצה, אלכס פרגוסון אחרי החתימה הרשמית. "הוא מאוד יהנה לבוא למנצ'סטר יונייטד, על שלל הציפיות שלה".

"התחלתי לדבר עם מועדונים אחרים כשאלכס התקשר אלי והזמין אותי לאכול איתו ארוחת בוקר, במהלכה הוא הודיע שהוא מעוניין להחתים אותי", הסביר אואן את סדר הפעולות שהביא לאחת העסקאות המפתיעות והמרתקות של הקיץ. "כמובן שהסכמתי בלי לחשוב פעמיים. זו הזדמנות נהדרת עבורי, ואני מתכוון לנצל אותה. אני רוצה להודות לסר אלכס על האמונה שהוא מראה כלפי, ואני מבטיח להשיב לו בשערים וביכולת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully