וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטסט הולך להוליווד

הפורוורד הבעייתי של הרוקטס הסכים לקצץ בשכרו על מנת להצטרף ללייקרס, והוא יחתום לשלוש שנים באלופה תמורת 18 מיליון דולר

רון ארטסט מצא בית חדש, ולשמחת חובבי הדרמות ההוליוודיות מדובר באותו בית בו כבר נמצא קובי בריאנט. ארטסט גילה הלילה (בין חמישי לשישי) כי הגיע לסיכום עם הלוס אנג'לס לייקרס על פיו יחתום על חוזה לשלוש שנים תמורת 18 מיליון דולר, ויצטרף לאלופת ה-NBA הטרייה.

שעות ספורות לאחר ההודעה על עזיבתו של ארטסט סיכמה יוסטון עם טרבור אריזה, שהפך גם הוא לשחקן חופשי ושקל מספר הצעות, שצפוי לחתום בקבוצה של ריק אדלמן ולמעשה להחליף מקומות עם ארטסט.

ארטסט, שסיים את חוזהו ביוסטון במסגרתו הרוויח 7.4 מיליון דולר העונה, יקצץ משמעותית בשכרו על מנת לחבור לקובי בסטייפלס סנטר, לזיווג מעניין במיוחד לאור ההיתקלויות הפיזיות בין השניים במהלך הפלייאוף, וחוסר הכבוד המופגן של רון רון לכוכב הלייקרס על הפרקט.

לאחר הסיכום סיפר ארטסט כי הוא מאוכזב מכך שיוסטון לא פעלה יותר בנחרצות להשאיר אותו, ודיבר על הסכמתו להתפשר על סכום נמוך מזה שהרוויח העונה, למרות הממוצעים המצוינים שרשם במדי הרוקטס (17.1 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק): "הרווחתי הרבה מאוד כסף בקריירה שלי ב-NBA, וגם הפסדתי הרבה כשדייויד סטרן השעה אותי. אני כבר לא משחק בשביל הכסף בשלב הזה".

ארטסט בן ה-29 הוא ההימור הגדול של שוק ההעברות הנוכחי, כשלצד האינטנסיביות הבלתי נגמרת שהוא מביא והיכולות הנהדרות משני צדי המגרש, הוא מביא איתו גם רזומה ארוך של בעיות משמעת. הזכורה מכולם הייתה כמובן בקטטה המפורסמת בדטרויט כשחקן אינדיאנה ב-2006 בעקבותיה הושעה לעונה שלמה, לאחר מכן הוא ביקש פומבית לעזוב את הפייסרס שבועיים בתוך העונה ונשלח לסקרמנטו, שם בילה שנתיים וחצי שהסתיימו גם הן בדרישתו של ארטסט לעזוב.

בקיץ שעבר הוא נחת ביוסטון שם הצליח להימנע מהסתבכויות ואף הוביל את הרוקטס לסיבוב השני בפלייאוף, מה שכנראה שכנע את פיל ג'קסון, שכזכור הימר בעבר בהצלחה על מופרע כמו דניס רודמן בימיו בשיקגו, שמדובר בהימור שכדאי לקחת.

* קליבלנד, שחיזרה בימים האחרונים אחרי ארטסט ואריזה, תפנה כעת את תשומת ליבה לפורוורדים הבאים ברשימת הקניות שלה, ועל פי העיתון "אוהיו פליין דילר" המועמדים המועדפים על הקאבס בשוק השחקנים החופשיים הם אנתוני פארקר ושון מריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully