וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על כל הקופה

חובבי הקלאוסורה לא יכלו לבקש קרב מותח יותר במחזור האחרון בין הראשונה, הורקאן לשנייה, ולז. רגע לפני שזה נגמר, הנה ההימור למשחק

משחק מספר 61: ולז סארספילד - הורקאן 1.85, 2.85, 2.8

כמו באפרטורה, גם הקלאוסורה מגיעה למחזור האחרון ללא ידיעה או רמז לגבי זהות האלופה. שלוש מועמדות על התואר, הורקאן, ולז סארספילד ולאנוס, עטות על המציאה כשרק אחת מהן תחגוג בסופו של דבר. ולז מארחת את הורקאן במשחק על כל הקופה שממנו בהחלט אין דרך חזרה.

ולז, שסיימה את האפרטורה רק במקום התשיעי, מחזיקה במאזן מרשים של עשרה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו והפסד אחד. היא כבשה 28 שערים וספגה 13. לעומתה הורקאן מחזיקה במקום הראשון לאחר שניצחה ב-12 משחקים, סיימה בשניים בתיקו והפסידה בארבעה. היא כבשה 35 שערים וספגה 18.

ולז מגיעה למשחק כשהיא רחוקה נקודה בלבד מהורקאן ומקדימה בשתיים את לאנוס. במחזור האחרון היא סיימה ב-1:1 נגד לאנוס, עוד קודם לכן היא ניצחה 0:2 את נואלס אולד בויס, גברה 0:1 על חימנסיה חוחוי וניצחה 0:2 את בוקה ג'וניורס, כלומר פרט למשחק האחרון היא ניצחה בשלושה משחקים ברציפות. הורקאן עם חמישה ניצחונות רצופים כאשר גברה לפני שבוע על ארסנל 0:3, עוד קודם לכן ניצחה 0:1 את סן לורנצו, ניצחה 1:2 את באנפילד, ניצחה 1:2 את רוסאריו והביסה 0:4 את ריבר פלייט.

הערכה: את המשחק הזה ולז תנצח לאחר שתנצל את הביתיות כדי לחגוג אליפות מאושרת. ההימור: 1, היחס: 1.85

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully