וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים על הזהב

מפעל הזוי נוסף, גביע הזהב שמו, נפתח עם משחקן של קנדה וג'מייקה, שכבר נפגשו במוקדמות הגביע העולמי ונותרו בחוץ. איך זה ייגמר הפעם?

משחק מספר 12: קנדה - ג'מייקה 2.55, 2.65, 2.1

אחרי גביע הקונפדרציות, אנחנו מקבלים עוד מפעל הזוי בשם גביע הזהב. אז מהו אותו מפעל? מדובר בטורניר הכדורגל המרכזי לנבחרות החברות ב-CONCACAF ומשתתפות בו נבחרות מצפון אמריקה, מרכזה ומדינות האיים הקריביים. לפני שנתיים מי שזכתה בטורניר הייתה ארצות הברית, שגברה בגמר 1:2 על מכסיקו. זכייה נוספת היא רשמה גם לפני ארבע שנים לאחר שניצלה את בעיטות ההכרעה מ-11 מטר כדי לנצח את פנמה בגמר.

הנבחרות עצמן מחולקות לשלושה בתים בני ארבע נבחרות כל אחד. בבית א' ישחקו קנדה, ג'מייקה, קוסטה ריקה ואל סלבדור. בבית ב' יתמודדו ארצות הברית, האיטי, גרנאדה והונדורס ובבית ד' ישחקו פנמה, גואדלופ, ניקרגואה ומכסיקו. שמונה נבחרות יעפילו לרבע הגמר שיתקיים ב-19 וב-20 לחודש, כשמכאן בשיטת נוק אאוט יילכו הנבחרות המנצחות עד הגמר שיתקיים ב-26.

במשחק שיפתח את המפעל כאמור ייפגשו קנדה וג'מייקה. קנדה לא העפילה לגביע העולמי אחרי שנעצרה בשלב הבתים השלישי של מוקדמות צפון אמריקה. הנבחרת סיימה ללא ניצחונות, עם שתי תוצאות תיקו וארבעה הפסדים טורניר חלש במיוחד שמיקם אותה במקום האחרון בבית ב'. גם ג'מייקה לא המשיכה, לאחר ששיחקה יחד עם קנדה באותו בית. אלא שג'מייקה השיגה שלושה ניצחונות, תיקו ושני הפסדים. הנבחרת לא העפילה לשלב הבא רק בשל הפרש שערים עדיף של מכסיקו.

שתי הנבחרות כאמור נפגשו פעמיים במסגרת טורניר המוקדמות. לפני קצת פחות משנה הן סיימו ב-1:1 בעוד במשחק הגומלין, שנערך בנובמבר האחרון ניצחה ג'מייקה 0:3. ומה יהיה הפעם? כל הסימנים מראים שג'מייקה נבחרת טובה יותר שאמורה לנצח. ההימור: 2, היחס: 2.1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully