וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה ובארסה מתואמים, אבל ולנסיה בשלה

וייה הצהיר שהוא "רוצה לחתום בברצלונה", אך ולנסיה עדיין מונעת את המעבר. ולדאנו הודיע שריאל יורדת מהשחקן עקב עסקת בנזמה

ברצלונה רואה את ריאל מדריד מרחיבה את מסע הרכש שלה, והיא מצידה עדיין ללא שחקן רכש אחד ואיזה שם גדול שיחזיר את הצבע לפנים של הנשיא ז'ואן לאפורטה. דויד וייה אמור לפתור לברצלונה את הבעיה הזו, אך נשיא ולנסיה מנואל יורנטה עושה כל שביכולתו כדי להעלות את מחיר כרטיסו של החלוץ, שמצידו כבר הודיע היום (חמישי): "אני רוצה לשחק בברצלונה".

כעת מסתמן כי ברצלונה תשלם לוולנסיה 40 מיליון יורו עבור וייה וכן תעביר לרשותה את הבלם האורוגוואי מרטין קאסרס והחלוץ הברזילאי קייריסון. לעסקה עדיין אין אישור רשמי, מאחר שהברזילאי הצעיר עדיין לא נרכש רשמית על ידי בארסה ובעיקר אינו מתאים לתוכניות של מאמן ולנסיה, אונאי אמרי, שמתעקש בכלל על אלברדו נגרדו מריאל מדריד.

מוקדם יותר היום התייחס לאפורטה לחלוץ אותו הוא רוצה לראות מגיע, ולחלוץ אשר מפלרטט עם קבוצות אחרות ועדיין לא ברור עתידו. "וייה יודע שאנחנו רוצים אותו ונשמח לראותו מחזק את ההתקפה שלנו", אמר הנשיא הקטלאני. "באשר לסמואל אטו, אני מאוד מאוכזב מההתנהגות שלו ושל סוכנו. הוא לא מעריך את מה שברצלונה עשתה עבורו".

בינתיים, הודיעה ריאל מדריד כי היא יורדת מהשחקן. "בנזמה ממלא את המשבצת של החלוץ החלומי, סקורר שמביא איתו נוכחות ואגרסיביות לחלק ההתקפי", אמר המנהל הספורטיבי של ריאל מדריד, חורחה ולדאנו, במסיבת עיתונאים בתשובה לשאלה האם הגעתו של הצרפתי מגיעה על חשבונו של חלוץ ולנסיה, דויד וייה. "לבנזמה ו-וייה אותן תכונות, לכן התשובה לשאלה היא חיובית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully