וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "מאושר מהניצחון ההיסטורי"

מאמן בני יהודה חגג לאחר הניצחון 0:1 על סימורג, אך נשאר זהיר: "ניצחנו רק את המחצית הראשונה של ההתמודדות". דמאיו: "עמדנו במטרה"

בני יהודה פתחה הערב (חמישי) ברגל ימין את עונת 2009/10, כשניצחה באזרבייג'אן 0:1 את קבוצת סימורג במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. דין מורי הבקיע לזכות הזהובים את שער הניצחון בדקה ה-83, והקפיץ 100 מאוהדי הקבוצה שצפו במשחק על גבי מסך ענק בפאב מ.א.ש. בתל אביב. עכשיו, אחרי שהורידה קוף מהגב וניצחה לראשונה באירופה, תנסה בני יהודה לסיים בשבוע הבא את הסיפור ללא בעיות מיותרות ולעלות לשלב הבא.

המאמן גיא לוזון אמר לאחר המשחק: "אני מאושר מהניצחון ובמיוחד מהעובדה שזה ניצחון היסטורי עבור בני יהודה באירופה. נצטרך להישאר צנועים ומפוקסים כי בסך הכל ניצחנו את המחצית הראשונה של התמודדות. אני מצפה לראות את הקהל הכתום בא בהמוניו בשבוע הבא".

מנהל הקבוצה, משה דמאיו, נשמע גם הוא מאושר בסיום: "אני שמח מאוד, זו היסטוריה, ניצחון ראשון של בני יהודה באירופה, עמדנו במטרה שהצבנו לעצמנו וזה להביא את ההכרעה לבלומפילד, ואני קורא לקהל שלנו לרוץ ולקנות כרטיסים".

הקפטן אסי בלדוט הוסיף: "היה משחק קשה מאוד, אבל באנו מוכנים, אחרי שגיא עבד איתנו והכין אותנו כמו שצריך. כולם נתנו את הכל ואני שמח שניצחנו. עברנו רק מחצית מהמשחק ומצפה לנו משחק לא קל גם בבית, אנחנו זקוקים לקהל שלנו ואני מצפה מהם להגיע למשחק".

הקבוצה תשוב ארצה מחר בשעות הצהריים.

מנגד, האזרים, בהופעת הבכורה באירופה, היו מאוכזבים מאוד. המאמן האוקראיני, רומן פוקורה, ניסה לשמור על אופטימיות כשאמר: "זה היה המשחק הראשון של העונה והרגשנו היטב את המתח וההתרגשות. אילולא הטעות בהגנה, המשחק היה מסתיים בתיקו. יש לנו שחקנים חדשים שעדיין צריכים להתאקלם בקבוצה. לקראת המשחק הבא, אני חושב שעדיין יש לנו סיכוי לעבור שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully