וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: דני פרנקו לא ימשיך בהפועל חולון

2.7.2009 / 20:02

המאמן שזכה עם הקבוצה בגביע עשוי לעזוב בגלל פערים כספיים ומחלוקת על גובה התקציב. עוזי, ברקוביץ' וחירותי מועמדים

מחזיקת גביע המדינה, הפועל חולון, הודיעה הערב (חמישי) רשמית כי מאמנה בעונה האחרונה, דני פרנקו, לא ימשיך בתפקידו בעונה הבאה. "עקב קשיים במו"מ עם פרנקו, פונה הפועל חולון לשיחות עם מאמנים אחרים. הקבוצה הייתה שמחה לראות את פרנקו ממשיך, אך הפערים הכספיים גדולים, וכרגע נראה כי שיתוף הפעולה לא יתקיים. הקבוצה מעריכה ומוקירה את עבודותו והישגיו של דני בשנה החולפת ומאחלת לו הצלחה", כך לשון ההודעה שפרסם היו"ר, טובי שוורץ.

עיקר המחלוקת בין הצדדים נגעה לגובה התקציב של חולון בעונה הבאה, שצפוי במקרה הטוב לעמוד על מיליון דולר. כמו כן, התקיימו מחלוקות לגבי שכרו של פרנקו. גורמים המקורבים להנהלת חולון אמרו כי ההחלטה אינה סופית למרות ההודעה, וכי מדובר בניסיון להוריד את דרישותיו של פרנקו. המאמן מסר בתגובה: "אנחנו נמצאים במשא ומתן ואני לא רואה לנכון להעביר את זה לתקשורת".

שלושה מאמנים מועמדים להחליף את פרנקו. בחולון כבר שוחחו עם עמיר עוזי, שאימן אשתקד את עירוני רמת גן. גם עופר ברקוביץ', איתו לא שוחחה חולון, נמצא על הכוונת כמו גם עופר חירותי, שהיה עוזרו של מיקי דורסמן בעונת האליפות, ואימן בעונה שעברה את אליצור רמלה בליגה הלאומית.

החיבור בין פרנקו לחולון נראה בעונה החולפת כמושלם. פרנקו, שגדל בחולון ואהד את הקבוצה כילד, בנה קבוצה שמחה ואטרקטיבית שהגיעה לשיא עם זכייה בגביע המדינה לאחר ניצחון דרמטי על מכבי חיפה. למרות שחולון לא הצליחה להעפיל לפיינל פור, סחט פרנקו מחמאות על עבודתו בקבוצה שאיבדה את כל כוכביה וכספה עם עזיבת מיקי דורסמן. פרנקו אימן בעבר גם את עירוני רמת גן, גלבוע/עפולה וגליל עליון וכן הוא מדריך גם את נבחרת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully