וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: האולימפית גברה על ברזיל

2.7.2009 / 17:59

שחקניו של אדלשטיין פתחו בצורה טובה את האוניברסיאדה עם ניצחון 70:82 על ברזיל בהארכה. יוני ניר בלט עם 18 נק'. ניצחון גם לנבחרת הנערות

הנבחרת האולימפית של ישראל פתחה היום (חמישי) את הופעותיה באוניברסיאדה עם ניצחון 70:82 על נבחרת ברזיל לאחר הארכה. ישראל פתחה את המשחק צמודה לברזיל, שידעה לעלות בסוף הרבע הראשון ליתרון 15:19. דקות טובות של אלישי כדיר ויוני ניר צימקו את ההפרש במעט עד המחצית, בה פיגרה הנבחרת 37:34. ישראל המשיכה במומנטום והשוותה את המשחק עד לסוף הרבע השלישי 54:54. רבע אחרון טוב של ניצן חנוכי נתן לנבחרת יתרון 5, אך ברזיל ידעה להתאושש וכפתה הארכה 68:68. בהארכה היו אלה גל מקל ויוני ניר ששלטו בקלות, והעניקו לנבחרת ניצחון חשוב 70:82.

שחקניו של ארז אדלשטיין, שלחלקם זהו מבחן חשוב לקראת הנבחרת הבוגרת, עשו צעד משמעותי לקראת העפלה לסיבוב השני, לאחר שבמשחק השני בבית, ניצחה רוסיה ניצחון טכני את גאבון, לאחר שזאת לא הופיעה. מחר הייתה אמורה לפגוש ישראל את גאבון, אך בעקבות משחק היום, כנראה תזכה ליום מנוחה.

קלעו לישראל: יוני ניר 18 ו-8 ריבאונדים, יובל נעימי 13, אלישי כדיר (12 ריבאונדים) וגל מקל 12 כל אחד, ניצן חנוכי 10, דורי אסף 7, יוגב אוחיון ורוברט רותבארט 4 כל אחד, דניאל גור אריה 2. אופיר פרחי ואבי בן שימול שיחקו ולא קלעו.

* נבחרת הנערות של ישראל פתחה את השתתפותה באליפות אירופה לנערות דרג ב' שנערכת באילת עם ניצחון 55:66 על נבחרת דנמרק. שחקניותיו של עדני דגן הראו עליונות לאורך כל המשחק ובמיוחד בלטה אביגיל כהן שקלעה 28 נקודות והוסיפה 13 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully