וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינצ'נזו מונטלה החליט לפרוש

החלוץ האיטלקי הוותיק תולה את הנעליים ויעבוד במחלקת הנוער: "זו החלטה לא קלה, מודה לקבוצה על ההזדמנות לקדם צעירים"

בגיל 35, אחרי קריירה רבת שנים עם לא מעט עליות וירידות, וינצ'נזו מונטלה החליט לתלות את הנעליים. לחלוץ אמנם יש חוזה ברומא לעונה נוספת, אך הוא החליט להודיע כבר עתה על פרישה. "זו לא הייתה החלטה קלה", הסביר מונטלה. "ייקח לי זמן להתרגל לרעיון שאני כבר לא שחקן פעיל, אבל יש רגעים בחיים שצריך לעשות בחירות קשות ולעזוב כשאנשים עדיין מתעניינים בי".

מונטלה, שקיבל את הכינוי "האווירון הקטן" בגלל הדרך בה חגג אחרי שערים, החל את הקריירה המקצוענית שלו ב-1992 במדי אמפולי, ומשם עבר לגנואה, סמפדוריה בה ביצע את הפריצה הגדולה ונמכר לרומא, כשבשלהי הקריירה ביצע גיחה קצרה ולא ממש מוצלחת לפולהאם האנגלית.

את ימיו היפים ביותר רשם מונטלה ברומא, אליה עבר ב-1999 תמורת סכום של 25 מיליון יורו והפך לאחד מחביבי הקהל בגלל שעריו במשחקי הדרבי מול לאציו. בסך הכל הוא הבקיע 94 שערים ב-215 הופעות במדי הג'אלורוסי (מדורג חמישי במועדון בכל הזמנים), וזכה באליפות אחת ב-2000/01 ובגביע ב-2007/08. במדי נבחרת איטליה הופיע מונטלה 20 פעמים והבקיע שלושה שערים.

ברומא לא מוותרים על שירותיו של החלוץ המחונן, והוא כבר קיבל תפקיד במחלקת הנוער. "אני מודה לרומא על ההזדמנות שהם נותנים לי לעבוד עם צעירים", אמר מונטלה. "זה אתגר שאני מצפה לו בכליון עיניים. יש לי יחסים מצוינים עם המועדון שמתקדמים עם הזמן, וזוהי גאווה גדולה עבורי לעבוד בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully