וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 0:1 את סימורג בחוץ

דין מורי הבקיע בדקה ה-83 את שער הניצחון במשחק הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, וסידר לזהובים סיטואציה נוחה בגומלין בשבוע הבא

אחרי קצת יותר מחודש של פגרה מנומנמת, עונת הכדורגל נפתחה הערב (חמישי) רשמית מבחינת הקבוצות הישראליות, כאשר בני יהודה התארחה באיצטדיון הלאומי בבאקו אצל נציגת אזרבייג'אן, סימורג. היה זה המשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית (הפורמט החדש של גביע אופ"א), ובני יהודה יצאה כשידה על העליונה, עם ניצחון 0:1 שמעניק לה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין.

הזהובים, עם הבלם אביב חדד כשחקן הרכש היחיד בהרכב, פתחו בצורה טובה יותר וסיכנו את השער בעיקר באמצעות הקפטן אסי בלדוט והחלוץ אלירן עטר. האזרים, בעידודם של 7,000 צופים, אולי קנו את הסיפורים של גיא לוזון בראיונות שסיפק לתקשורת המקומית, והתקשו לתפקד במחצית הראשונה.

לאחר ההפסקה עלתה סימורג רעננה יותר והגיעה למצב הטוב במשחק, כאשר ניקולאי פטרוב מצא בבעיטה חזקה את משקוף שערו של דלה איינוגבה בדקה ה-56. דווקא אחרי דקות רדומות של שתי הקבוצות, השיגה בני יהודה את השער המיוחל, כשדין מורי נגח לרשת של ראוף מחדייב ולמעשה קבע את תוצאת המשחק. בני יהודה רושמת סיפתח חיובי לעונת 2009/10, במטרה לסגור את הסיפור בלי יותר מדי בעיות בבלומפילד בשבוע הבא.

מהלך המשחק

בני יהודה פתחה עם חלוץ חוד בודד בדמותו של אלירן עטר, וסיכנה את השער פעמיים ברבע השעה הראשונה מרגלי הקפטן אסי בלדוט. אחרי הניסיונות של בלדוט, הגיע תורו של אבו זייד הצעיר בדקה ה-22, אך הוא נבלם אצל השוער המקומי מחדייב ובלדוט שלח החוצה את הריבאונד. הקפטן שוב היה קרוב לכיבוש בדקה ה-30, אך נגיחה שלו חלפה מעל המשקוף אחרי קרן של ראדי.

האזרים נכנסו אט אט למשחק, ובדקה ה-35 עצר איינוגבה שני כדורים שהגיעו לעברו. בדקה ה-40 שלח בולקבדזה כדור נוסף מעל שערה של בני יהודה. בדקה ה-43 רשם מחדייב הצלה גדולה, כשמנע שער מעטר שבעט מקרוב, ודקה לאחר מכן פטרוב בחן בצד השני את איינוגבה. בסך הכל בני יהודה הייתה עדיפה במחצית הראשונה, אבל לא השכילה למצוא את הרשת וירדה להפסקה עם תיקו מאופס.

למחצית השנייה עלו המארחים קצת יותר שאפתנים, ובדקה ה-56 שלח פטרוב כדור למשקוף שערו של איינוגבה. בדקה ה-76 הגביה ראדי קרן וצעירי נגח לידיו של השוער מחדייב. בדקה ה-83 הגיע השער המיוחל של בני יהודה. גלבאן הגביה כדור חופשי מ-25 מ' אלכסונית, השוער הדף לרגלי ביטון שניסה לבעוט לשער, ומורי נגח מתוך הערבוביה פנימה. 0:1 לבני יהודה.

הרכב סימורג: ראוף מחדייב, יורי בוליצ'ב, אלכסנדר מליגין, סרגיי סוקולוב, קחאבר צ'חטיאני, גנדי סולוניצי'ן (טוראל ג'לילוב, 64), מיכאיל מחבילדזה, רומן אחלקאצי (גריגול דולידזה, 76), דוד בולקבדזה, סרגיי ארטיוח (אלשן מאמדוב, 78), ניקולאי פטרוב.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, לירוי צעירי (איציק עזוז, 84), אסי בלדוט, פדרו גלבאן (איבן גארידו, 89), אלירן עטר (משה ביטון, 78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully