וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינזאגי: "העתיד של מילאן יהיה יפה כמו העבר שלה"

מילאן אומנם איבדה בפגרה את קאקה, אנצ'לוטי ומאלדיני, אבל פיפו אינזאגי לא מודאג: "יש לנו בסיס איטלקי חזק, ותשוקה אמיתית לניצחונות"

אוהדי מילאן מודאגים, ובצדק. אחרי הקיץ הסוער שהקבוצה עברה - שכלל פרידה מהסמל והקפטן פאולו מאלדיני, מהמאמן קרלו אנצ'לוטי ומהכוכב הגדול קאקה - הרוסונרי צופים עתיד לא קל ושנה מלאת חששות. פיפו אינזאגי, מנגד, מנסה לשדר אופטימיות לאוהדים.

"אני אגיע מלא התלהבות למחנה האימונים שלנו", מתעקש החלוץ הוותיק, "אומנם לא נהיה שם עם אנצ'לוטי, מאלדיני או קאקה - חברים טובים שעמם זכינו בהרבה תארים - אבל זה לא אומר שהעתיד לא יהיה יפהפה כמו העבר".

אינזאגי מנסה להיזכר בדוגמאות מהעבר כדי להראות שהאבידות לא כאלה גדולות. "ב-2003 זכינו בליגת האלופות בלי קאקה, וב-2007 זכינו אחרי שנפרדנו משבצ'נקו", אומר פיפו, "יש במילאן בסיס איטלקי יציב שיכול להמשיך לסחוב את המועדון. אומנם קאקה הוא בלתי ניתן להחלפה, אבל למועדון הזה יש תשוקה תמידית לנצח. השנה הזאת תהווה אתגר גדול לצעירים שלנו".

ואיך יגיבו האוהדים לשינויים? "אני מקווה שהם יישארו קרובים אלינו", יודע אינזאגי, "השנה במיוחד הם יהוו כוח מכריע, ואני מקווה שבסוף הם ייהנו מאיתה בדיוק כמונו".

ומה לגבי המאמן החדש לאונרדו? "הוא אדם אינטליגנט, שנשאר עניו וצנוע", מוסיף האיטלקי, "אני בטוח שהוא יעבוד הרבה עם הכדור באימונים. הכוח של אנצ'לוטי היה בכבוד שהוא זכה לו מצד השחקנים, ואני חושב שלאונרדו יכול להמשיך באותו מסלול כי גם הוא מוערך מאוד. למישהו מבחוץ זה היה יכול להיות הרבה יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully