וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ארסנל: "שווה לבדוק הכנסת תקרת שכר בפרמיירליג"

איבן גאזידיס, לשעבר קומישינר ה-MLS, מציג את המשנה איתה הגיע מארצות הברית. דיווח: ארסן ונגר שוקל את מכירתו של וויליאם גאלאס

יו"ר ארסנל, איבן גאזידיס, מצהיר שעל ראשי הפרמיירליג לשקול הכנסת תקרת שכר לליגה וזאת על מנת לשמור על יציבות כלכלית ולעודד תחרותיות בליגה האנגלית הבכירה.

גאזידיס מונה לתפקידו בינואר האחרון אחרי שבשנים עברו שימש כקומישינר ה-MLS, כך שקל להבין שאת הרעיונות הוא שואב מארצות הברית הרחוקה. "אני חושב ששווה לבדוק הכנסת אלמנטים מסויימים של תקרת שכר, כמו שעשו בליגות הפוטבול והבייסבול בארצות הברית", אמר גאזידיס ל"גרדיאן".

יו"ר התותחנים התייחס לכניסה הטרייה יחסית של המשקיעים מאבו דאבי למנצ'סטר סיטי ולחוקי השוק החדשים והלא כל כך ברורים והוסיף: "למועדונים יש אחריות ליצור יותר יציבות כמודלים עסקיים והגבלות שכר זה חלק מהעניין. יש הרבה דרכים בהן זה יכול לעבוד".

בתוך כך בארסנל כמובן שגם מתכוננים לעונת 2009/10 הקרבה ובאה ועל פי דיווחים, ארסן ונגר מתלבט קשות אם למכור את הבלם וויליאם גאלאס, שיסיים את חוזהו בעונה הבאה.

הצרפתי בן ה-31, שאופיו השנוי במחלוקת תרם לכך שייאבד את סרט הקפטן של הקבוצה במהלך העונה האחרונה, כבר הצהיר לאחרונה שהוא ישמח להעביר את העונה האחרונה שלו בחוזה באצטדיון האמירויות ושלאחר מכן יעזוב כשחקן חופשי ועכשיו ונגר שוקל להציב אותו למכירה וליהנות מדיבידנדים כספיים.

כמובן שמבחינת ארסנל קיימת אפשרות להציע לגאלאס להאריך את חוזהו, אבל כל האופציות נשקלות ולאחרונה הוזכרו אינטר ומאמנה, ז'וזה מוריניו, כמעוניינים בבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully